פרק פרק פרקקקקקק❤️
ואיזה בוקר מצוייןןןן
לא יודעת מה איתכן אבל אני התחלתי אותו עם חיוך ענק על הפנים.אז עכשיו אני רוצה לאחל לכולםםם שיהיה בוקר מושלם, תהפכו את היום הזה ליום הכי טוב שאפשר
כי
למה לא בעצםועכשיו לפרקקקק😍 קריאה מהנה 💖
💚💙
נקודת מבט לואי 💙
אד💚: מצטער שלא עניתי
אד💚: מה שלומך?הבטתי שוב ושוב בהודעות שקיבלתי מאד. לא דיברנו במשך כל כך הרבה זמן, וזה לא היה באשמתי. הרי ניסיתי ליצור איתו קשר. כל מה שרציתי היה לדבר איתו על מה שקרה עם הארי. הרגשתי כל כך רע, ולמען האמת, לא הרגשתי רע יותר.
מעולם לא חשבתי שאגיד את המשפט הזה, אבל אולי הארי ואני שווים ניסיון ביחד. אולי הארי מתאים לי. אפילו יותר מאד.
"אתה מוכן לעזוב את הטלפון ולתת לי לנצח אותך?" זאין שאל, חיוך שובבי עלה על פניו.
"אבל אתה יודע שאני תמיד מנצח, למה אתה בכלל מנסה?"
"יום יבוא, טומלינסון. יום יבוא.." הוא כיווץ את עיניו במטרה להיראות מאיים יותר, אך רק גרר אחריו את הצחוק המתגלגל שלי כתגובה, וכך גם את של נייל ואמיליה שישבו קרוב אלינו בחדר השינה של זאין ואכלו פיצה.
הוא זרק אליי את אחד השלטים והתיישב על ידי במיטה. הוא ישר נכנס לפיפא והתחיל לבחור קבוצה, למרות ששום דבר לא היה עוזר לו. גם אם הייתי בוחר את הקבוצה החלשה ביותר, כנראה הייתי מנצח.
זה לא שאני מתנשא, הרי לא הייתה לי בעיה להודות שהבחור היחיד שלא הצלחתי לנצח היה הארי.כשחשבתי על הארי, הרגשתי את ליבי מתהפך בתוך גופי. הוא נתן לי תחושה כל כך חמימה, ועם זאת לחוצה. ככה מרגישים פרפרים?
"גול! רואה טומו? אל תתנשא." זאין חייך חיוך רחב ומרוצה, ואני גלגלתי את עיניי ורוקנתי את ראשי ממחשבות במטרה להתרכז במשחק.
הארי, אד.. על כל זה אחשוב אחר כך.
.
גם את המשחק הזה אני ניצחתי. אמנם ראשי היה טרוד במחשבות, אך הצלחתי להתעשת על עצמי כדי להוכיח לזאין מיהו מלך הפלייסטיישן הבלתי מעורער.
קיוויתי שיום אחד ארגיש מספיק בנוח להביא לכאן את הארי, כמובן, ביום שהבנים יתחילו להתנהג אליו בצורה הראויה לו. רציתי לראות את הפרצוף של זאין כשיבין שיש שני מלכים בפלייסטיישן, וכשיבין שלשחק מול הארי זה לא פחות מאתגר מלשחק מולי.
הרי הוא לא הפסיק לומר שהארי סטיילס לא טוב בכלום. כל כך התאפקתי לא לספר לו שההיקי שלי, שזאין כל כך החמיא לו ולא הפסיק לבקש שאכיר לו את הבחורה שיצרה אותו, נעשה בכלל על ידי הבחור שהוא כל כך אוהב לצחוק עליו.
YOU ARE READING
Behind Closed Doors || Larry Stylinson
Fanfiction**גמור** הם היו הפכים גמורים. הארי מופנם, לואי רועש. הארי שנוא, לואי אהוב. הארי הומו, ולואי.. זה עדיין בסימן שאלה. אז מה קורה כשלואי מחליט להפנות את השאלה לאינטרנט, ושם הוא מכיר את הבחור שעומד לשנות את הכל? פאנפיק על לארי סטיילינסון :) אזהרות- * מכי...