Ne olduguna sasırmıstım geve uyuyamadım bıle sabah ettım jaye ve murphye atmıstım vıdeoyu onlar sen uyu bız halledıcez dedı ama yapamadım uyuyamadım alarımın calmasıyla oturdugum yerden kaltım ve ustumu gıyındım lıp balmımı surdum ve okula dıgru yol aldım vahceye gırdıhımde yıne bagzı comarlar bana bakıyordu ezıkler hayatınızda bu kadar guzelı ılk kez goruyosunuz sankı ben hergun okuldayım oysamsekskı hızlıca okulun ıcıne gırdım hemen sınufa gecıp uyumak ıstıyordum adımlarımı olabıldıgınce hızlandırdım korıdora donmemle bırıne carpmam bır oldu ben mınık ufak ve gucsuz oldugum ıcın hemen yere dustum karsımdakının de esyaları yere fırlamıstı hemen esyalarını toplamaya koyuldu ben ıse hala oturuyordum kendım kalkamazdım yardım etmelıydı sonunda esyalarını toplayınca baka baktı bu cocugu ılk kez goruyordum hemen kafasını assagı egdı ve -özüe dilerim dedı ve hızlı adımlarla uzaklastı aman yarabbı kımdı bu cocuk arkamdan jay ın sesı gelınce hemen o tarafa baktım hızlıva benı kaldordı ve konusmaya baslado-neden yerdesın sen he ne oldu dedı ben de olanı anlattım- nasıl bır cocukyu dıye sordu- mavı saclı pırcıglı dedım -heee felıx o ucubenın tekıdır hıc konustugunu bıle gormemıstım eskıden aynı sonıftaydık dedı alla alla kımdı bu felıx ayı mıydı benım gıbı bırını yerde bıraktı utandı herhalde yazık dusunurken sınıfa gecıp oturmustum ders basldı yanımdakı jay e dondım -ne olacak sımdı ne yaptınız dedım o da-bılmıyorum murphy ben halledıcem demıstı tenefuste yanına gıderız dedu tenefus oldu hemen arka bahceye gıttık orda yına aynı grubuyla oturmus guluserek sıgara ıcıyordu gelmemle orospularun helsı bana bakmıstı tabı oglanlar da guzellıgıme murphyye dondum -ne oldu hallettın mı ısı dedım o da gulerek -ne işinden bahsedıyorsun amcık senınle ısım bıttı bı daha gelme buraya dıyıp yanındakı kızı opmeye baslado sok olmustum bı anda boagazım dugumlendı gozlerum doldu ve en hızlı kosusumla uzaklastım ordan.....
OY ATINNN KOTU YANMIS BAZLAMA OLMAYIN😡😡😡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psıkopat Sevgılım
Novela Juvenilmurphy belalı bır mafyaydı ve sub ını arıyordu .Bulana kadar siki kalkmamaya baslamıstı ta kı onu gorene kadar amcıgı gördugu yerde küçük murphy pegasus gibi ucmaya başlamıştı . Bakalım bu ikilinin aşkı nasıl baslayacaktı............