פרק 8

63 3 0
                                    

המילים אלו של אורטל או המבט שלה כל כך בלבל אותי, היא לא קרה כמו שאומרים היא פשוט מסובכת.

ואני ממש מבין מה זה סיבוך באישיות כי אני עוברת את זה כל הזמן. אבל אורטל מסובכת באופן אחר לגמרה, היא מסןבכת כאלו היא גרמה לזה וזה לא נפל עליה.

מעניין מי את אורטל? ולמה כל כך הרבה אנשים לא מחבבים אותך.

"הבאתי ארטיקים!" צעק כפיר שנכנס למרפאה ושבר את השקט. ישבתי על הכסא והייתי כמעט יותר גבןה ממנו.

הוא נתן לי קרטיב קולה והתיישב על השולחן.
"למה היא פה?", "היא היי-הייתיבשה" הסברתי לו והוא פתח תארטיק שלו.

"ממש זלזול מה שקורה פה כאן עם חיילת מתייבשת" אמר והתחיל למצוץ תארטיק.

"אני-אני יכול לש-אול אותך משהו?" שאלתי והןא הנהן. "מה אתה יודע על-על אורטל" אפילו שאני מדבר עליה עליה אני כמעט לא מגמגם.

"לא לא לא, אייה תרצח אותי" אמר וכבר חצי מארטיק שלו אכול. "בבקשה" אמרתי ונגסתי מי שלי.

"בסדר, אבל אף מילב לאייה" אמר ואנמ הננתי.
"אף אחד לא יודע בדיוק מאיפה אורטל הגיע"
התחיל ואני האזנתי בשלווה.

"אבל אני שמעתי מאייה הכל על אורטל, אייה רכלנית לא קטנה וגם אף פעם לא הייתה מלאך אבל אחרי זה אפילו אני התחלתי לפקפק באה".

"אייה ואורטל בהתחלה היו חברות שאורטל הייתה רק טירונית, לפי מה שהבנתי אורטל עזבה את הבית שלה בשביל להגיע לכאן, היא הייתה חיילת בודדה אבל ההורים שלה חיו בארץ."

"אייה ידע למה ובגלל זה כולם שןנאים את אןרטל"
"למה בגלל שגילו תאמת?" שאלתי הוא הניד.

"אני לא יודע איזה חתול עבר בנהין אבל הןא היה גדול. אייה אמרה לאןרטל שתספר לכולם תאמת עליה, תאמת אני לא יודע על מה זה היה ומה היא הסתירה אבל זה עצבן את אורטל." הסביר ובמטו נהיה קודר.

"אורטל התנפלה על אייה וכמעט חנקה אותה למוות שם, בסוף הורידו את אורטל מאייה וזה נגמר רעה בנהין"

"לפי מה שאייה אמרה לי הן עלו שתהין מול המפקד אבל לאחר שסיפו שתהין את הגרסאות אייה נכנסה לכלא הצבאים לשבוע ואורטל המשיכה בקןרס קצינים שהייתה בו באותה תקופה" הוא נראה עצבני אבל לדעתי היה עצבני על אורטל ולא על אייה שאשמה.

"זה היה לא הוגן כי אןרטל זאת שתקפה על אייה", "אלימות מילולית יותר קשה מפיזית" מלמלתי שנזכרתי שיותר כאב לי שאמא שלי ירדה עליי מאשר שהרביצה לי.

"מה?", "כלום" החזרתי לו במהירות והוא התעלם מזה. "מאז כולם שונאים את אורטל ומפחדים שהיא תתנפל עליהם אז לא רצו להיות בחברתה. וטוב שכך היא כזאת קרה" אמר.

היא לא הייתה קרה ככה לפני בטח, היא הבינה שלהראות רגשות רק יפגע באה ויגרור אותה לעוד מערכות כאלו.

אייה יצא לא בסדר פה ולדעתי קרה משהו שהןא העלים בכל הסיפור, כמו למה היא איימה על אןרטל ומה היה החתול השחןר הזה.

----

כנראה שבצבא המושלם לא באמת כזה מושלם.

הבכור של המאמןWhere stories live. Discover now