9 . část

347 23 9
                                    

Ahoj, tak nová část. Rozhodla jsem se, že asi ještě pár částí vydám.
Budu ráda za každý ohlasy, protože to mě fakt motivuje a vidím, že to tu někdo čte.
Ps: omlouvám se,že jsem z Maio udělala mrchu, ale prostě se mi tam takhle hodila :D
Rossova písnička (kterou věnoval mě -joo trochu se vychlubuju, ale fakt mě to dojímá :D) se dostala mezi první hity. Jenže teď další problém.. novináři. Od tý doby co jí kluci (a Rydel samozřejmě) zveřejnili na YouTube, média se snaží zjistit pro koho to napsal. Ptal se mě jestli to má v pátek při nějakém rozhovoru říct, ale já jen zakejvala hlavou do nesouhlasu. Já prostě nestojím o to, aby před naším domem stáli paparazzi s foťákama a sledovali nás s Rossem na každým kroku.

J.

Jinak teď se natáčí nový film TEEN BEACH MOVIE a hádejte kdo hraje jednu z hlavních rolí? Ano Ross.
Ptáte se, jestli žárlím na jeho "hereckou partnerku" (která mimochodem v TEEN BEACH MOVIE hraje jeho holku)? Ne, nežárlim.. no možná trochu, ale nedávám to znát, jen to dusim v sobě.

Ale teď moje žárlivost na chvíli zmizí, protože Ross mě pozval na jeden večírek jeho slavného kamaráda a jdu s ním já a né žádná Disney hvězdička (ani nevím kdo to je)

Těď zrovna čekám na Rydel před jedním obchodem (S oblečením)

Musíme se přeci zkrášlit na tu párty, ať tam trochu zapadám. Potřebuju vypadat trošku odvážněji než normálně, ale né zase jako nějaká děvka.! Chci totiž Rosse trochu pozlobit! :D Je hrozně žárlivej.

Rydel mi tu nosí pořád nějaký halenky nebo něco s volánky.

Né! Chci něco trochu obyčejnějšího..

Mám to! Vzala jsem si prostě riflový kraťasy a bílí adidas neo tričko u kterýho mi jde vidět trošku moje bříško. (Fotka v médiích- Oblečení co má na sobě Selena.G)

***

Už mám jen deset minut, než u našich dveří zazvoní Ross....jde totiž mě vyzvednout. Jsem fakt nervózní. Skoro všichni tam budou slavní nebo tak a já prostě jen....jen normální!!

Víc nervózní jsem byla když jsem uslyšela dole zvonek. Hned jsem se tam rozběhla, aby náhodou neotevřeli rodiče (fakt nestojím o nějaký rozhovor na téma - rodiče a Ross)

"Ahoj..p-páni,vypadáš úžasně" Vydechl,když jsem otevřela konečně ty dveře. Musela jsem být rudá až za ušima. Úplně jsem hořela...

"Aw, ty se červenáš..to je roztomilý" Uculil se

Zasmála jsem se a bouchla ho do pravého ramene

"Za co ?" Smál se

"Za to, že kvůli tobě úplně hořim" Muckla jsem na něj

"Tak jdeme?" Zasmála jsem se, protože na mě zíral a nic neříkal.

"J-jo" vykoktal a vypadalo to, že se trochu stydí. Byl strašně sladkej a tak jsem mu vlepila pusu na tvář a jelikož jsem se začala stydět, tak jsem ho rychle obešla a mířila k jeho autu.

***

Už jsme tu..
Je to tady fakt hezký..no..prostě párty v plnem proudu.(:D) Všude plno pití a jídla a lidi už trochu opilí tančí všude po baráku. Řekla jsem, že si musím odskočit a mířila k záchodu (poradila mi Rydel kde jsou). Když jsem se upravovala před zrcadlem seznámila jsem se s jednou docela milou holkou. Prej se jmenuje Maia a je z Austrálie.
Vyšli jsme ven (ze záchodů) a mířily k baru. Najednou mě někdo objal zezadu kolem pasu. Hrozně jsem se lekla, ale když jsem zjistila kdo to je ulevilo se mi.

"Ahoj miláčku" Otočila jsem se k němu a políbila ho. Je mi jedno že na nás někdo mohl koukat, ale jeho rty mi hrozně chyběli.

"Ahoj princezno...jé ahoj Maio. Holky představím vás. Kate tohle je moje kamarádka Maia která se mnou hraje v TEEN BEACH MOVIE a Maio tohle je moje holka Kate." Počkat?!?! To je ona? Kruci

"Aha..to je ta Kate?" Když řekla moje jméno, zatvářila se znechuceně a už nevypadala jako milá holka, spíš naštvaně. Těď už asi kamarádky nebudeme.

"Jo to je moje princezna" Řekl ji Ross a já jsem byla šokovaná. To si fakt nevšiml, že je na mě naštvaná?

Nikdo už nic neříkal a protože jsem nevěděla co říct, chtěla jsem navrhnout nějaký téma, ale vyrušil mě nějaký klučina. Uf.

"Nechtěla by sis zatančit?" Řekl trochu opileckým hlasem.
Chtěla jsem to odmítnout, ale nakonec jsem přijala a šla s ním doprostřed parketu.

Proč? Tak za 1) Nechtěla jsem tam s ním a s Maiou (která mě vraždí pohledem) být už ani minutu!

Za 2) Chtěla jsem aby Ross žárlil. Potřebuju prostě vědět, že o mě stojí.

A za 3) Vím že Ross půjde za mnou, takže nemusím mu "nenápadně" říkat, aby šel se mnou ven něco vyřešit. (Jestli chápete)

A jak jsem řekla, tak se i stalo. Ani né za dvě minuty si to k nám nakráčel naštvaný Ross a přebral mě tomu pořád pro mě neznámému klukovi.
Odtáhl mě někam za roh chodby kde nikdo nebyl a přisál se mi na rty.
Když nám došel dech a mi se odtrhli, položil si svoje čelo na to mé a zašeptal "Si jenom moje princezna".
Přiznávám, jsem z něho úplně hotová
Jen jsem zakejvala hlavou na souhlas, protože na víc jsem se nezmohla a pevně ho objala.

***

Už je půl dvanáctý a ptáte se jaký to tady je? Hrozný. Ross se opil (né hodně, ale taky už je v náladičce) a k nám se přisrala Maia. Už tady asi dvacet minut svádí Rosse předemnou. Dělá si ze mě prdel?!? Jediný co mě tady drží je to, že Ross je opilej a já chci ,aby se dobře dostal domů a taky to, že jí ,ty její "sváděcí manévry" neopětuje. Ha.
Ale už mě docela sere :

"Rossi, už se těším na páteční natáčení...až budem spolu"

"Už jsme spolu nikam dlouho nezašly Rossíku"

"Ale Rossi, ty můj koloušku"
Sama se divím, že jsem ještě nevybuchla.

"Rossi, tak zítra si zajdem třeba ke mě domů. Udělám pizzu a večeři při svíčkách. Pak tam dám nějakej romantickej film, protože vím jak je máš rád" Argh..tak to je moc !! Už to dýl nevydržím. Nechci tu dělat nějakou velkou scénu a tak jsem se prostě sebrala, šlehla naštvanej pohled po Rossovy i Maie a odešla z toho baráku. Ještě jsem zaslechla jak Ross na mě volá, ale já byla tak vytočená, že jsem sedla do prvního taxíku a s brekem jela domů.
Nesnáším je! Oba dva!!!!




I love you! ( FF Ross Lynch )Kde žijí příběhy. Začni objevovat