4

4 1 0
                                    

Felix/jinnie

Günaydınnnn
Okula gelicrksin değil mi?

Günaydın
Evet gelicem

O zaman okulda görüşürüz!

Neden bu kadar enerjik?/
Hm
Görüşürüz

×××

"Selam!"

Diye neşeyle kahverenkli bedenin yanına geldi Felix hızla.

"Sanada."

Dedi Hyunjin bıkkınlıkla. Daha ikinci günden bu çocuk kendisini sıkmıştı. Sürekli birileriyle iletişimde olmak kendisini zorluyordu aynı zamanda da alıştığı bie şey değildi.

"Yine çok enerjiksin."

Dedi Felix kendinden uzun bedenle birlikte okul binasına giriş yaparken.

"Okulu çok seviyorum ya ondandır"

Hyunjinin yüzünü buruşturarak söylediğine kıkırdadı Felix ve bir şey demeden yanında ilerlemeye başladı.

Hyunjin yanındaki kendinden kısa mavi saçlı çocuğa bir bakış atdı. Kendisinin aksine sürekli gülümsüyor, yanından geçen her kese selam veriyordu. Hyunjin anlık naptığını sorguladı bu görüntüyle. Bu kadar sosyal olan biriyle nasıl konuştuğunu düşündü.

"Benim gitmem gerek. Miyeon hocanın dersi. Gecikirsem sıkıntı çıkarır."

Diyerek yanından ayrıldı mavi saçlı. Hyunjinse omuz silkmiş ve kendi sınıfına ilerlemişti. Çantasını sırasına koyup yerine oturdu ve direk kulaklıklarını taktı. Resim dersiydi ilk ders ve hocaları müzik dinlemelerine kızmıyordu. Nede olsa resim çizerken müzik dinlemeyi seven çok kişi vardı. Eskiz defterini çıkarmış ve bir kaç dakika öylece beyaz boş sayfayla bakışmıştı ne çiziceğini düşünerek. Genellikle portre çiziyordu. Bu portreleri gören tek kişiyse resim hocaları Hinaydı.

Etrafına bakındı. Böyle çizicek birini bulamadığında rastgele o an gözüne güzel ve ya yakışıklı gelen birini çizerdi. Belki bu seferde sınıf arkadaşlarından birini çize bilirdi. Sınıfı süzerken aklına gelenle bakışları yeniden defterine döndü. Hocasını çize bilirdi aslında. Hina oldukca güzel bir kadındı nede olsa. Fakat çizerse bu seferde resimi göstermekten utanırdı. Fazla umursamadı ve hocası gelene kadar kaba bir taslak atmaya başladı.

Aradan geçen yarım saatden sonra Hyunjin sonunda kafasını kaldırarak tam önünde oturan kadına bakmıştı. Bakışları yeniden defterine dönerken eksik bir şeylerin olup olmadığını kontrol etmiş ve hoşuna giden resimle gülümsemişti.

Hinanın gözleri gülümseyen öğrencisine kayarken kendiside gülümsedi. Hyunjini her kes nadiren gülümserken görürdü nede olsa.

"Sanırım güzel bir iş çıkardın ha?"

Dedi Hyunjine bakarken. Hyunjin defterdeki bakışlarını hocasına çıkararak utangaçca gülümsedi. Bakışları yeniden hocasının resimine kayarken çekinerek defteri önündeki kadına çevirdi.

Hinanın ağzı anında şokla açılırken çoktan sınıftan bir kaç kişinin odak noktası olmuştular. Hyunjin bunu fark ettiği an gerildiğinden defteri öylece hocasının önüne bırakmıştı.  Arka ve yan sırasındakilerde resmi görürkün şokla hyunjine baktılar. Kimse onun bu kadar yetenekli olduğunu düşünmemişti.

Bal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin