9.Bölüm

146 9 8
                                    

Herkese selamlar. Arayı biraz açtım ama yeniden burdayım.
Okuyan herkesten bir yorum gelirse çok mutlu olurum 🦋


İyi okumalar 🥰



Biz planlar yapardık ama kader bunu alt üst ederdi. Genç adam şimdilerde yaşadığı olaylardan dolayı ne hissedeceğini bilmiyordu. Karşısındaki adamla aynı masaya oturmuş, yemeklerini paylaşmıştı. Dostum demişti peki o ne yapmıştı arkasını döndüğü ilk anda ona ihanet edenlerin yanında olmuştu.

İhanet bu hayatta asla affetmeyeceği şeyler arasında geliyordu.

"Dostum dedim lan ben sana" diyip büyük bir sinirle karşısındaki adama yumruk atıp sinirle ellerini gür siyah saçlarından geçirip "Evimi açtım lan ben size evimi, evimi" diye kükrerken geçmişte olan olaylar beyninin içinde cirit atıyordu adeta.

"Abi gitmedim 2 yıl oldu neredeyse" dediğinde kahkaha atmıştı genç adam. Bu kahkaha içinde hiçbir mutluluk barındırmayan hatta saf öfke ve gizli bir kırgınlık barındırıyordu.
"Mert bana ne yaptı en çok sen bilmiyor musun lan? Sence ben para peşinde koşucak adam mıyım?" derken gözlerinin önüne gelen yaşlarla kaplı mavi gözlerle kafasını sağa sola doğru eğip "Kız kardeşimin hayallerini aldı o oruspu çocuğu" diyip alayla gülüp yerden kalkmayan Emre'nin yanına eğilip "Sen şahitsin lan o oruspu çocuğunun yaptıklarına sen aldın elimden" diyip işaret parmağıyla karşısında olan adamın göğsüne vururken Emre'nin yaptığı tek şey pişmanlıkla başını eğmekti. 

"Evlenmiş lan benim kardeşimin ölümüne sebep olduktan sonra üstüne başka bir kadınında hayatını karartmış sense susmuşsun Emre" derken sesinde olan öfkeyi karşısındaki adam tüm hücrelerine kadar hissetmişti.

Aslan Karasinar şimdi öyle lanet bir şeyin içine düşmüştü ki. Bir kadına yardım ediyim sonu kız kardeşim gibi olmasın derken o kadının kız kardeşinin ölümüne sebep olan Mert Sağzam'ın karısı olduğunu öğreniyordu keşke sadece bunu öğrenmekle kalsaydı birde en güvendiği adamlarından olan dostum dediği Emre'nin yaşanan onca olaydan sonra bile Mert'le görüşmesini öğrenmişti.

"Söyle şimdi Emre ben napıyim size?" derken hem onu hemde Mert'i kastettiğini anlamıştı Emre. Derince yutkunup Aslan'ın gözlerinin içine bakıp bir şey demeden onun konuşmasını beklemeye başladı.

Aslan ise yıllar öncesinde alamadığı intikamın şimdi karşısına gelmesiyle bu fırsatı kaçırmayarak hem kız kardeşinin intikamını alıcaktı hemde içeride yaralı olan kadın ve kızının intikamını alıcaktı. "Git şimdi." diyip çömeldiği yerden kalktı genç adam. "Git ve o çok sevgili dostuna selamımı ilet deki Aslan Karasinar yıllar önce alamadığı intikamı almaya gelicek." diyip yerdeki Emre'ye iğrenerek bakıp "Şansınız varsa kaçar izinizi kaybettirirsiniz bilirsin ben kedinin fareyle oynamasını hep çok sevmişimdir. "diyip arkasını dönüp ilerlemeye başlarken" Can alın şunu güzelce sevdikten sonra sürün Trabzon'dan bir daha girmeyecek bu topraklara "diyip daha fazla oyalanmadan evine girdi.

İçinde bitmek bilmeyen bir öfkeyle kadının olduğu odaya girdiğinde yatakta gözleri kapalı bir şekilde kolunda serumla öyle uyuyordu genç kadın. Yatağın tam karşısında olan koltuğa geçip oturarak başını geriye doğru yasladı genç adam.

Gözlerini kapattığında gözlerinin önüne gelen kız kardeşinin Gülümsemesi yavaş yavaş ağlamalara dönüşürken genç adam fark etmeden ellerini sıkı bir yumruk yapmış ve koltuğun başına vurmuştu.

Çıkan tok ses ile kendine gelmişçesine sallanan Aslan Karasinar karşısında uyuyan kadına son kez bakıp hızlı adımlarla odayı terk etmişti.

***

"Cemil, Cemil, Cemil"

Karşısında sandalyeye bağlı bulunan adama bakarken Aslan Karasinar'ın bakışları oldukça alay doluydu .

"Sen o küçük aklınla bana oyun mu oynamaya çalıştın he Cemil. Ula sen kendini ne sanaysun" derken Trabzona has şivesiyle konuşmadan alamamıştı kendini.

"Demek anladın he, ne sandın Aslan ne sandın ben yaşanan onca olaydan sonra senden bir şey ister miydim?" dediğinde Aslan Karasinar gülerek başını sallamış "Ula hamsi kafalı sen değilmiydin baa yardım eden ee şimdi niye yan çizeysun" derken geçmişten bahsetmek tek onu değil karşısındaki adamı da sinirlendiriyordu.

"Etmeseydim lan keşke etmeseydim de geberip gitseydin" dediğinde genç adam tek kaşını alayla kaldırıp "Ama ettin sonrada siktirip gittin karşı tarafın köpeği oldun" karşısında olan adamla göz teması kurmak için eğilip "Söylesene kaç kuruşluksun sen" diyip kaşını kaşıyormuş gibi yapıp "Bugünlerde bana ihanet edenlerle karşılaşmaya başladım Cemil ve onların başınıda sen çekiyorsun he birde Mert çok sevgili sahibini unutmamak lazım" dediğinde Cemil karşısındaki herifi hafife aldığı için kendine sövüyordu.

Aslan Karasinardı o, sorgusuz sualsiz ricasını kabul edicek adammıydı? En başından beri ne dolaplar döndüğü biliyor sadece sessiz kalıyordu ama işler rayından çıkmaya başladığında da hemen olaya dahil olmuş ve oyunun kartlarını en baştan dağıtmaya başlamıştı tek farkla o hiçbir zaman oyuna kadınları ve çocukları dahil etmezdi ve şimdi de aynı şekilde bu oyun sadece bu 3 adamın arasında dönücekti ya da Aslan öyle sanıyordu.

Çünkü biz planlar kurarken Kader çoktan ağlarını örmeye başlardı.



Evveeeett yeni bölümle karşınızdayım..

Biraz kısa bir bölüm oldu ama geçiş bölümü diyebiliriz bu bölüm için çünkü her şey yeni başlıyor.

Bölümü beğenmeyi ve satır arası yorum yapmayı unutmayın lütfen Seviliyorsunuz ❤️

KADERİN ÇİZDİĞİ YOL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin