Kıskanıyorsun

1K 54 4
                                    

Orhan merakla ifakati dinliyordu.

-aşkım biliyorsun ki asumanın çocuğu olmuyor. Ferit de daha bugün evlendi,seyran üniversiteyi bitirmeden bi çocuk yapmaz yüksek ihtimalle,hoş feritle daha çok yeniler birbirlerini tanımıyorlar ayrıca biraz soğuk bi kız fazla mesafeli..

-eeee ifakat

-Seyran soğuk ama suna öyle değil. Hayat dolu,uysal ,sakin,yumuşak başlı ve sevimli bir kız .

-eeeee ne demeye çalışıyorsun. Ferit seyrandan boşanıp sunayla mı evlensin. Ne saçma bi konuşma bu böyle.

-hayır, ben sunayı fuat ile düşünmüştüm. Evlilikleri iyi git-

-ifakat yeter. Fuat asumana aşık!

-eskiden öyleydi. Bu çocuk meselesi yüzünden baya gerginler görmüyor musun. Aylardır suratları 5 karış. Bu evlilik daha fazla devam edemez . İkisi de çok yıprandı ayrıca eğer bi çocuğu olmazsa Halis ağa koltuğunu hiçbir zaman fuata bırakmaz. Ferite karşı hep daha ılımlıydı. Eğer ferit bi şekilde şirkete girerse ve eskaza işleri öğrenirse mahvoluruz! Halis ağa şirketten para kaçırdığımız,Avrupa da ondan gizli açtığımız dükkanları öğrenirse bizi öldürmekten beter eder. Ferit hep tasarım bölümünde kalmalı hatta ona elinden aldığımız bar'ı geri vermeli ve şirket işlerinden tamamen uzaklaştırmalıyız.

-bunların suna ile ilgisi ne? Ferit zaten şirket işlerinden nefret ediyor. Hana bile zorla gidiyor.

-Necip usta feritten çok memnun. Seyran'a yaptığı yüzüğü anlattı düğünde halis ağaya. Adam ,bu çocuk senin velihattın diyor. Ben karışmadım kendi işledi dedi . Necip usta o ketum,sinirli adam feriti övdü. Bu ne kadar büyük bir tehlike farkında mısın. Fuatın Halis ağanın gözüne girmesi lazım. Yıllardır torun istiyor biliyorsun. Suna biçilmiş kaftan. O kızı parmağınızı oynatırız. Seyran gibi değil o.

-Fuat evli ve asumandan asla boşanmaz. Ayrıca feritin evlilik işini başlatan sendin.

-galiba Halis ve hatice arasında geçmişte bir şeyler olmuş emin değilim ama zaten ferite karşı daha anlayışlıydı şimdi Seyran da bi etken olacak ayrıca ben feritin bu iş mevzusuna bu kadar hevesli olduğunu bilmiyordum. Ben öylesine gidip geliyor diye düşündüm. Düğünde duyduklarımla kafama dank etti olanlar .

-bilemiyorum ifakat

-sen bana bırak. Yarın sunayı yalıya çağırıcam. Bu hayatı yakından görsün zaten sonrası kendiliğinden gelir. Ayrıca Fuat boşanmak zorunda değil. Çocuğu olsun yeter.

Sabah gözünü eşsiz boğaz manzarası ile açmıştı Seyran. Yataktan tüm boğaz görünüyordu. Feritin odada olmadığını fark edince rahatlamış. Dün gece yaşadıkları o an yüzünden tuhaf hissediyordu resmen feritin kollarındaydı. Kokusunu,tenini hissetmişti. Ellerinin sıcaklığı bile aklındaydı hâlâ. Seyran manzarayı izleyip kendi kendine düşünürken,üstünde sadece havlu olan ferit yarı çıplak ve ıslak bir şekilde banyodan çıktı. Seyran, ferit çoktan işe gitmiştir diye düşündüğü için rahat rahat yatıyordu. Feriti karşısında görünce bakakaldı bi an. Pürüzsüz ve kaslı vücudu, ıslak saçları, esmer teni..

Ferit seyranın kendisini izlediğini fark edince güldü

-ee sen de haklısın tabii bakmakta. Neyseki alışık olduğum şeyler

-ne saçmalıyorsun yaaa. Bu odada ikimiz yaşıyoruz öyle çıplak gezemezsin. Hem senin evde ne işin var işe niye gitmedin?

-çıplaklık anlayışlarımız biraz farklı bence. Ayrıca Seyran biz dün evlendik farkında mısın. Bugün işe mi gidilir. Zaten balayına gitmemiz gerekiyor.

yalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin