Başlayalım....
+++++
Şuan yaşadığım bir tacizdi, küçüklük aşkımdan taciz ediliyordum ama buna bile bir tepki gösteremiyordum, aşık olduğum adam aklımdan bir saniye çıkmazken Taro'nun bana dokunması, beni öpmesi umurumda değildi.
Gözlerimi kapattım, Taro dudaklarını dudaklarımdan çekip benimle göz göze geldi, ellerini yüzüme koydu, "Asen..."
"Sana bir şey anlatayım mı?" Cevap beklemedim, vermedide, ellerini yüzümden çekip yanıma oturdu. "Gazel bizim geçmişimizi biliyor Taro, şimdi sende Gazel ile benim geçmişimi dinle." Gözlerimi açıp ona baktım, "ne kadar seninle olduğu gibi derin bir geçmiş olmasada var bir şeyler." Gözlerinde ki o kızgınlığı, o nefreti ve kıskançlığı gördüm, hiçbir şey yapmadım, mutlu olmadım, gülmedim sadece gözlerine baktım ve Gazel'imi anlatmaya başladım;
"Bir gündü, hangi gün hatırlamıyorum ama gelmişti evime, elinde bir çiçek vardı, lavanta getirmişti, kokusu o kadar güzeldi ki gülüşüme, mutluluğuma engel olamamıştım.
Zaten asıl gülme sebebim çiçek değil kendisiydi, onu ne zaman görsem gülerdim Taro, kendime engel olamazdım ki, mavi gözleri benim gözlerime dalıp gitmiş, yüzünde en sıcak, en samimi gülüşü bana sunardı, heybetli boyuyla karşımda durur fakat daha iyi bakmak için eğilirdi, belime sıkıca kavrar, dudaklarımı açlıkla öperdi.
Taro'ya yandan baktım, "sen küçükken iğrenerek bakardın değil mi bana?"
"Asena..."
Güldüm, "her şey zamanında güzel küçüklük aşkım," neden zırvalıyordum ki, ben ne yaptığını, ne düşüneceğini hatta ne hissedeceğini bilmeyen bir kadındım. Bir gün Gazel diye ağlarken diğer gün Taro der susmazdım.
"Sevgilim," gözlerimi sıkıca kapattım, "boynuna atladım onu karşımda çiçeklerle görünce, sıkıca sardı beni ardından geri çekildi ve bir anda dudaklarıma kapandı, ikinci kez öpüyordu beni. İlki özeldi çünkü." O an yine gözümün önündeydi, bana dokunuşları... Kulağıma fısıldayışı... Her bir yerime sertçe dokunurken yumuşacık öpmesini... Ensesini kavrardım, ensesinde ki saçlarını çekiştirirdim, tahrik ederdi onu."
"Asena."
"Sonra beni koltuğa yatırdı, dudaklarımdan çeneme doğru öptü ben-"
"Sizin sevişmenizi dinlemek istemiyorum!" Bir anda bağırdığında kapadığım gözlerimi açıp ona sinirle baktım, "dinleyeceksin!" Diye yükseldim, "o adam bana liseden beri aşıkmış, ben senin peşinden köpek gibi koşarken o benim peşimden koştu! Beni üzmek istemedi, hiçbir zaman aşkını bana ilan etmedi, sen ise beni hep üzdün! O yüzden şimdi beni dinleyeceksin!"
Durdu, nefretle bakan gözlerini gördüğümde ayağa kalktı, korkmuyordum ondan, ister beni öldürsündü, ondan korkmazdım.
"Yeter artık."
Derin bir nefes verdim, "ne yeter? Benim kardeşimi bulmak isteyip seninle karşılaşmam mı? Kardeşimin katilini bulamamam mı? Sana tekrar aşık olmuşken beni aldatman mı? Peki benim tekrar aşık olup aşık olduğum adamın ölmesi mi? Ne yeter?" Bir anda göz yaşlarına boğuldum, "ölmek istiyorum Taro, sana güvenemiyorum ama seni istiyorum, hep yanımda kal ama Gazel... Gazel vuruldu, gözlerimin önündeydi cansız bedeni." O an yine gözlerimin önüne geldiğinde ne yapacağımı bilemedim.
"Asena, sadece sana iyi gelmek istiyorum." Buna güldüm, başımı iki yana sallayıp sinirle ellerimi yumruk yapıp yere vurdum, "sen bana iyi gelemezsin! Sen beni mahvetmişken, içimde kapanmaz yaralar açmışken sen beni iyileştiremezsin Taro!"