8. BÖLÜM

69 3 1
                                    

Merhaba daaaaaa.
Yine ben skjakaakakak.
Yinee bennn yinee benn yinee bennn.
Ee napıyonuz?
Yarın 19 mayıs, gençlik ve Spor bayramımız kutlu olsun🦋.
Bu arada, desteğiniz için çok tesekkürlerr🎀.
Bu arada benim merak ettiğim başka bir konu varrr skwbkak, nerelisinizzz??
Karadenizli olan varmuuu?
Her neyse yine çok konuştum... Pardonn yazdımm ksbwkwjkw.
"Bu sevdadan faydaa yokk..." Bu şarkıyada çok taktım...
Yine ve yine her neyse...
İyi okumalarrr dağ çiçeklerummm⛰️.

İlk defa bu kadar huzurlu uyuyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlk defa bu kadar huzurlu uyuyordum. Eskiden anemin kucağında da bu kadar huzurluydum.
On sekiz sene sonra yine huzurluydum...

Beni, ben yapan sadece bir şey vardı: Sevgi. Oda hiç gerçekleşmemişti zaten. Bunun olağınıda olmucaktı. Çünkü yalnız doğup, yalnız ölenler çoktu. Bende onların aralarındaydım.

"Anne! Sensin bu! Benim için mi geldin?" Dedim nefes nefese. Üzerimde beyaz elbise vardı. Elbisenin üzerinde ise kanlar vardı.

Annem bana gülümsedi." Kızım sev." Dedi. Ne dediğini anlamadım. Bir adım yaklaştım. Bir adım geri gitti.

" Sev kızım... Sev." Dedi tek nefeste." Seversen, sevilirsin." Dedi yine tek nefeste." Yıldızlara bakmaya devam et! Onlar senin geleceğin!" Dedi.

Bir adım daha yaklaştım. Bir adım geriledi." Anne! Ne dediğini anlamadım." Gözümden yaş aktı." Anne! Gitme! Bırakma!" Dedim. Ama annem beni dinlemeden geri adımlar atıyordu." Anne! Sana ihtiyacım var!" Dedim yine. Ama annem yine dinlemedi. Uzaklaştı, uzaklaştı, uzaklaştı...

"Anne! Gitme!" Dedim.

"Şura. Uyan. Şura... Kabus görüyorsun, uyan hadi." Dedi bir ses.

Bir anda yerimden sıçradım. Etrafıma baktım. Ne üzerimde beyaz bir elbise vardü nede annem vardı.

Omuzlarım sarsılarak ağlamaya başladım.

Derin nefes aldı." Gel..." Dedi. Kollarını açtı.

Tereddüt etmeden kollarının arasına girdim. Ağlamam daha fazla şiddetlenmişti.

Beni göğsünün, kalbinin tam ortasına başımı koydu.

Ellerini saçlarımın uçlarında gezinmeye başladı." Geçti... Geçti..." Dedi." Hiştt... Sakin..." Sesi o kadar yumuşak çıkmıştı ki, rüyadaymışım gibi hissediyordum.

OYY KARADENİZİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin