KAZA

130 6 0
                                    

18 Ocak 2022 Kaza

FlashBack

"Hiç mi düşünmediniz lan siz beni ha? Hiç mi? Biz Hakana nasıl yalan söyleriz diyede mi düşünmediniz? Aklınız fikriniz para mıydı lan cevap verin haysiyetsizler!"

Genç adam son sürat asfaltı inletirken gözlerindeki ateş topu adeta seksek oynuyordu.

Ailesi tarafından yediği bu ihanet onu resmen beyninden vurulmuşa çevirmişti.

"Hakan oğlum kurban olayım bir dinle oğlum, yavaş sür bak kendinde değilsin." telefondan duyulan ses onun öfkesini daha da kuvvetlendiriyordu.

"SUS! SUSUN ALLAHIN CEZALARI SUSUN" Hakan resmen sinirden patlamak üzereydi. arabayı son sürat sürüyordu ki bunun farkında değildi.

Ama o an bir ses duyuldu. O ses arabasının cam kırılma sesiydi. Evet hakan kaza yapmıştı. Arabası yuvarlanarak uçurumun azına gelmişti.

"OĞLUM! HAKAN SES VER KURBAN OLAYIM SES VER NE OLDU? HAKAN" Hakanın ise duyduğu tek ve son ses annesinin telefon aramasındaki son çığlıklı sesiydi.

O günün üstünden tam 2 yıl geçmişti. Hakan o arabadan kurtarılmış fakat ayakları arabanın koltuğuna sıkışması üzeri ayaklarını hissedemiyordu. 

Bu kazadan sonra Hakan hastanede uzun süreler kalmış fakat hiç bir tedaviyi kabul etmemişti. 

Ailesine kırgınlığı, nefreti o kadar büyüktü ki tedavi olmak onların istediği gibi ayağa kalkmak istemiyordu.

ayaklarını hissedemediği için Hakan, nişanlısı tarafından terk edilmişti. Arkadaşlarından sadece dostum dedikleri kalmıştı.

Tabii ki psikolojisi de baya dağılmıştı. Fakat ne evde nede hastanede tedavi olmak istemiyordu.

Karabey ailesi resmen çökmüş durumdaydı. Hakan evden işlerini hallediyor onun yerine kuzeni şirkete gidiyordu.

Hakan gücüne aşık bir adamken bu durum onu mahvediyordu.

Devam edecek>>>



Arkadaşlar yeni kurgumuz hayırlı olsun.

İnşallah destekleriniz sayesinde uzun bir kitap olucak.

Hadi bakalım Hakan Karabey hakkında yorumlarınızı alalım.

MARDİNLİM/Fizyoterapist Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin