*שיחה נכנסת: רודף הישבנים🍑*
"אוווו שלום מינהו! איך זכיתי לכבוד לקבל שיחה ממך?" היונג'ין אמר בנימה צינית.
"ממש קומיקאי מה אני אגיד לך...
תקשיב נפתח מועדון חדש כמה רחובות מהקפה הזה שאנחנו הולכים אליו כל הזמן, ואני יודע שאין לך מה לעשות היום אז אל תנסה להתחמק."
הבוגר החזיר לו בתשובה."אני חייב?"
היונג'ין נאנח לתוך הטלפון."מה אתה חושב?"
"טוב נו מה יש לי להפסיד"
היונג'ין נכנע."ילד טוב! זאת הגישה הנכונה!!
אני אהיה אצלך בתשע וחצי תהיה מוכן.""אוקיי, נתראה."
מינהו ניתק את השיחה והיונג'ין נשאר עם עצמו לא מבין איך הגיע מהמצב של להתבטל בבית לללכת למועדון.
___________
השעה עכשיו שמונה בערב והיונג'ין נכנס להתקלח.
הוא פשט את בגדיו ונכנס מתחת לזרם המים החמים."Mmhm You make me feel so mm-mhm
숨을 내쉬고 뱉어 like mm-mhm
경계를 넘어서 like mm-mhm
내 품에 널 안아 like mm-mhm
다른 생각은 하지마 "היונג'ין התחיל לשיר לעצמו את אחד מהשירים האהובים עליו.
הוא אהב את השיר בגלל המנגינה שלו. שהייתה יכולה להיות גם מרגיעה וגם מקפיצה, תלוי איך מחליטים לשמוע אותה.הוא התחיל לסבן את שיערו בעדינות בזמן ששר את המנגינה.
"Mm-mhm (yeah), mm-mhm (ooh, whoa)
Mm-mhm (yeah), I said, I said
Mm-mhm (yeah), mm-mhm (ooh, whoa)
Mm-mhm (yeah), I said, I said"קולו היפה של היונג'ין שר את המנגינה של השיר, שר כל מילה בטון המושלם.
אחרי שסיים להתקלח, ייבש את שערו.
הוא התלבט מה ללבוש אבל לבסוף בחר, והיה מרוצה מבחירתו.(האאוטפיט שלו)
____________
*שיחה נכנסת: רודף הישבנים 🍑*
"הוואנג אני בחוץ"
הבוגר אמר כשהיונג'ין ענה לטלפון."אוקיי אני בא"
היונג'ין אמר וניתק את השיחה."מה קורה ילד יפה?" מינהו קרא בקול כשהיונג'ין נכנס למכונית.
היונג'ין גלגל את עיני למשמע הכינוי וענה, "מקסים ממש מה אני אגיד לך... אה, היי ג'יסונג מה קורה?"