Másnap reggel
Július 17.
9:21Kira szemszöge
Mikor felkeltem ki mentem a szobából csinálni kávét, majd kineztem az ablakon es lattam hogy a fiuk és Lilla kint ülnek az asztalnál, majd megcsinaltam a hajam es kimentem, mindenki engem nézett majd leültem Maté mellé mivel csak ott volt hely.
-Sziasztok köszöntem mosolyogva
-szia köszöntek mindannyian
-mióta vagytok fen? Kérdeztem
-kb fél orája, és mar voltunk kávézóba es hoztunk neked kávét es kakaós csigát mondta Máté mosolyogva
-köszönöm mondtam mosolygva majd meg ettem a kakaós csigát es a jeges kávét.13:09
-szerintem mink megyünk, még sok a dolgunk mondta Dávid
-oke mondta Lilla majd feláltak az asztaltól es kikisértük őket.
-olyan 8-kor jövünk értetek addigra legyetek készen mondta Máté majd rám kacsintott, szerintem egy picit el is pirultam mert Máté elmosolyodott, majd elbúcsúzkodtunk tőlük és Lilla és én bementünk a házba es meg néztünk egy filmet netflixen mivel nem volt semmi más dolgunk15:14
Vége lett a filmnek, Lillaval eléggé megéheztünk ezért úgy gondoltuk hogy rendelünk mekit, én chicken nuggetseket rendeltem hasáb burgonyával és cólával, Lilla pedig sajtos burgert hasábburgonyaval es colával. Félora múlva meg is jött, leültünk az asztalhoz es elkezdtük enni az ételt.
-amugy mit veszünk fel? kérdezte Lilla
-nem tudom mondtam neki
Majd tovább ettünk és miután megettük a mekit, elmentem kivalasztani a ruhámat, Lilla is ezt tette18:01
Elkedztünk készülődni, végül en egy fekete Baggy jeanst és egy csőtoppot és egy fekete oversize szvetert öltöttem, a hajamat kivasaltam, es mivel nem szeretem a túl sok sminket ezért csak kihuztam a szemem vizvonalat es tettem magamra egy szemplillasprialt, és húztam egy kis tust, majd tettem egy szajfényt, parfümnek pedig victoria secreteset tettem, kész is lettem.
18:58
Lilla szemszöge
Bementem a szobámba es kivasztottam valamilyen ruhát, egy kék baggy szakadt baggy jeanst öltöttem, egy szürke toppal, majd a hajamat kivasaltam, es tettem fel egy kis szempillaspiralt és egy szajfényt raktam.
19:40
Kira szemszöge
Készen lettünk majd hoztam magammal egy kicsi fekete táskát, amibe bele tettem a pénz tarcám és a ház kulcsot. Majd hallottuk hogy valaki dudál a házunk előtt kimentünk és egy fekete cadillac ált a házunk előtt belőle kiszalt Máté és Dávid, Matén egy kék baggy jeans volt egy szürke poloval és egy nike cipővel, es a kezében egy szál rózsával, Dávidon egy szürke baggy jeanst volt egy kék pulcsival, es a lábán egy kék nike cipő a kezében egy rozsaval. Minketten oda mentünk hozzájuk én Matéhoz Lilla Davidhoz, es megoletük egymást, majd Dávid kinyitotta az anyós ülést Lillának és Lilla beült majd Máté is kinyitotta az anyós ülés mögött az ajtót es beszaltam, majd ők is beszaltak, elindultunk.
-amugy milyen filmet fogunk nezni? Kérdeztem kivancsian
- félelem utcája 1 részt mondta Máté, en csak bolintottam es néztem ki az ablakon majd csak egy kezet ereztem a combomon egyből ranéztem Matéra aki végig engem nezett, éreztem hogy elpirultam úgy hogy inkab vissza fordultam az ablakhoz, Máté simogatta a combom ami jól esett.20:28
Bementünk a moziba, es vettünk jegyeket, majd vettünk 2 nagy vajas popcornt egyet Davidnak és Lillának másikat meg nekem és Máténak, bementünk a mozi terembe es elfoglaltuk a helyünket úgy ültünk hogy Máté Kira Lilla Dávid, kb 10p múlva megtelt a fél moziterem,es elkezdödött a film, kb a közepénél lehettünk mikor nem mertem nézni a filmet mivel olyan rész jött, nem figyeltem oda hogy mit csinálok de megfogtam Máté kezét, majd ő felém nezett és latta hogy félek ezért elkezdte simogatni a kezem majd oda sugta a fülembe hogy "ne félj nem lesz semmi" ekkor megnyugodtam es ranéztem Lilláékra, Lilla Dávid vállan feküdt és Dávid meg átkarolta őt nagyon cukik voltak.
22:19
Miután vége lett a filmnek, mink voltunk az utolsók akik kimentem mivel nem akartuk hogy felismerjék Mátét es Dávidot, majd miután mindenki kiment kimentünk mink is, majd én is Lilla elmentünk a mosdóba. Majd mikor készen lettünk elindultunk ki a moziból, haza fele úton nagyon faradt voltam ezért ledőltem Máté vallára és valszeg be is aludtam mivel nem a saját szobámba voltam...
ESTÁS LEYENDO
Szerelemről szó sem volt
RomanceÉn es a legjobb barátnőmmel szembe jött egy bejegyzés, hogy a 2okos szervezett egy találkozótt a nézőikkel Egerben, el mentünk rá de nem gondoltuk volna hogy megvaltozik az egész életünk.....