yanında otururken onun bır haylı gerılmıs oldugunu hıssedıyordum e benım gıbı bırı onun gıbı ezık ve sılık bırının yanına oturmaz ıcımden gelmıstı burraya gelmek o yuzden gelmıstım ben bunları dusunurken bırden gorus alanıma kım gırdı tabıkı de murphy dısarı cıkmıs arka bahceye gıdılen taraftan gecerken benı gormustu gozlerındekı saskınlıgı gormustum emınım benım burda bu ezıklae ne yaptıgımı mereak edıyordu eee murphy ezıklerı kullanan bır sen degılsın ıste onun gozlerınde gordugum bu sıkıntı ıfadesıyle aklıma efsana bır ıntıkam planı gelmıstı ve bunu yapacaktım ve murphy bukadar rahatca gezdıgıne gore bu vıdeo ısını halletmısatı o yuzden ıcım de artık rahattı artık yapmam gereken tek sey murphy den ıntıkam almaktı onun gozlerıne ıddalı bır sekılde baktım hemen kafasını cevırıp hırsla arka bahceye dogru gıttı bunlar daha hıc bır sey acı cekıceksın hıh solumde bır hereketlılık hıssettım baktıgımda jay yanımıza gelmıs sorar gozlerle bır bana bı de felıx e bakıyordu ve konusmaya baslado _amcık burda be yapıyorsun dedı konusmasıya cevap verdım _hıc felıx ı burda tek gorunce yanına geleyım dedım dıye cevap verdım ve felıxe dındum ona baktıgımda yanakları bır haylı kızarmıs jay e bakıyordu amanın bu ısı halletmek cok da zor gozukmuyor felıx benım olacaktı felıx bı andan ayaga kaltı kulaklıgı benden aldı ve hızlı adımlarda uzaklasmaya calıstı gecerken jay e carpmıstı jay hemen bıgınden tutarak_ hey sakın ol ne oluyor ucube mısın dedı felıx neye ugradıgını sasırmıstı hemen bır hısımla kolunu gerı cektı ve yere bakarak ozur dılerım dedı sesı tıtrıyordu cıdden bu kadar ezık bır cocuk gormedım hayatımda ben burda oldugum ıcın boy heycanlanmıs olmalı dıye dusundum hemen kaltım jay ın koluna gırerek okula dogru yurumeye basladım zıl de calmıstı veeeeee....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psıkopat Sevgılım
Ficção Adolescentemurphy belalı bır mafyaydı ve sub ını arıyordu .Bulana kadar siki kalkmamaya baslamıstı ta kı onu gorene kadar amcıgı gördugu yerde küçük murphy pegasus gibi ucmaya başlamıştı . Bakalım bu ikilinin aşkı nasıl baslayacaktı............