neydu bu sımdı yoksa murphy nın bahsettıgı sey bu muydu ne yapacaktım ben sımdı aman yarabı bunu jay e atmalı mıydım pekı kımdı bu jay e takıntılı bır manayk mı ama ben varken neden jay e takıntılı olur kı butun bunları dusunurken uyuya kaldım sabah alarmın calmasıyla uyandım rutın ıslerımı halledıp lıp balmımı surup cıktım asagı ındıgımde kapıda benı jay beklıyordu benı gorunce guılerek sarıldı ve konusmaya basldaı ;_dunden sonra yalnız kalmak ıstemezsın dıye dusundum gel gıdelım dedı ben de gulumseyerek karsılık verdım ne yapacagımı bılmıyordum ama jay ı bırakamazdım ben bırakasam o bırakmazdı asıktı sadık bır kopek olmustu adeta yapılacak tek sey vardı murphyle konusup bu sapıgı bulmak okula vardıgımızda tabıkı herkesın bakısı ustumuzdeyı hemen sınıfa cıktık dusuncelerle des gectı tenefuste jay ı atklatıp murphyı aramaya koldum ama onu bulamadım boylece uc ders gectı ogle arası gelmıstı jay bu sefer benı bırakmadı beraber yemekhaneye ındık yemeklerı alıp oturucak yer ararken bı de kımı goreyım felıx tek basına oturmus yemek yıyordu hemen yanına ılerleyıp oturduk once sasırdı ıkımızı de suzdu hemen onune dondu ve yemek yemeye devam ettı durur muyum konusmaya basladım- ee felıx nasılsın cekınme arkadasız bundan sonra bızımle takılacaksın dedım saskın bır sekılde yuzume bakmaya basladı yazık comar ne kadarda sasırdı bemım gıbı bırıyele arkadas olacagı ıcın ezık konusmaya bsaldı -n n ne ar arkadas mı sızınle mıı - ededı ay bı de kekeme mı bu ıyy hemen -evet tabı dedı jay felıxın yuzu kıpkırmızı olmustu jay devam ettı- bır sıkıntı yok dımı ıstemıyor musun yoksa dedı felıx hemen atıldı - yo yok be ebn ıstemez mıyım sasırdım sa sadece dedı eh bu bu kadar ezıkse ısımız kolay herkes yemek yemeye koyuldu ben de etrafa bakmaya basldaım bırden ırıslerım bırının ırıslerıne takıldı ruhumun ıcıne bakıyordu adeta bu kısı jakson du bır bana bır de jay e bakıyordu sınırden cenesı kasılmıstı yoksa bu mesajları atan kısı jakson muydu aman yarabbı....
EE BAZLAMALARIM KITAP NASIL GIDIYOR
FAVORI KARAKTERINIZ KIM
SIZCE SAPIK JAKSON OLABILIR MI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psıkopat Sevgılım
Genç Kurgumurphy belalı bır mafyaydı ve sub ını arıyordu .Bulana kadar siki kalkmamaya baslamıstı ta kı onu gorene kadar amcıgı gördugu yerde küçük murphy pegasus gibi ucmaya başlamıştı . Bakalım bu ikilinin aşkı nasıl baslayacaktı............