Kapitola LIII - Salmerův příběh

36 3 0
                                    

,,Vzpomínáš, jak jsem si přibližně měsíc zpátky všiml jizev na tvé ruce?" zajímalo Sidera.

,,Ano,'' souhlasila dívka. Tenkrát jí dost mrzelo, že musela Salmerovi lhát, ale bohužel neměla na výběr.

,,Sigrod si těch tvých jizev taky všiml. Krátký záznam, kdy je nechtěně ukážeš před kamerou, dali k posouzení několika léčitelů. Sigrod totiž pokaždé nahrával naše rozhovory a pak je zpětně studoval. Snažili se najít nějaký náznak toho, co se s tebou doopravdy děje u Kelteovců,'' vyprávěl Salmer, ,,ale ty si ani jednou nic nenaznačila. Vždy si říkala jenom věci, které Sigrod nepotřeboval.''

,,Kelteovci mi zakázali cokoliv prozradit,'' bránila se Tasy.
,,Já tě chápu,'' usmál se na ní Salmer a vrátil se k vyprávění, ,,všichni léčitelé se shodli na tom, že ty jizvy máš od draka. Ředitel s trenérem si pak domysleli, o co se Kelteovci snaží. Pochopili, že Kelteovcům krotíš draky. Jenom nevěděli jestli se ti to zatím povedlo.''

,,A ty ses tohle všechno dozvěděl jak?" zajímalo dívku.
,,Byl jsem u jejich rozhovoru, když se na tvé zranění ptali léčitelů. I mě pokládal ředitel různé otázky, protože věděl, že tě znám nejlépe že všech, kdo žijí v Sigrodu.''

,,Takže u toho rozhovoru byl I Cyrod?" tipovala Tasy.
,,Ano i jeho názor ředitele zajímal. Přece jenom jste sourozenci,'' odpověděl Cyrod, ,,ještě ten den se trenér Hasem s ředitelem domluvili, že zaútočí na Kelteovce a pokusí se tě osvobodit.''
,,Osvobození bych tomu zrovna neříkala,'' odfrkla si pohrdlivě Tasy, ,,jenom bych místo v zajetí Kelteovců byla v Sigrodu.''

,,Ředitel rozhodl, že se tato akce bude jmenovat osvobození,'' pokrčil rameny Salmer.
,,A předtím mě ředitel neplánoval osvobodit?"
,,Samozřejmě zuřil, když zjistil, že ses vyměnila za zajaté studenty Sigrodu a jsi v moci Kelteovců. Neplánoval tě však zatím osvobodit,'' vysvětloval Salmer, ,,já sám jsem se akce osvobození nezúčastnil, protože jsem student. Potom co ta akce dopadla neúspěšně svolal ředitel další poradu, na které seřval všechny generály, kteří měli vojáky na starost. Pak dostal slovo jeden voják, který tě se svými druhy na chvíli zajal. Trenéra Hasema dost ohromilo, když slyšel, jak k tobě ten drak přiběhl na zavolání a poslouchal tě na slovo.  Věděli, že Kelteovci po tobě chtějí zkrocení Divokých draků, ale nikdo nepředpokládal, že se ti to povede, tak rychle. Ředitel samozřejmě tomu vojákovi vyčítal, že utekl. Voják tvrdil, že tam s tebou byli další tři kluci. To byli ti stejný, kteří nás od sebe odtrhly, když jsme se potkali pár dní zpátky na pláži?"

,,Ano," souhlasila Tasy, ,,mezi nimi je i Sider, což je bratr Evelin."

,,Ty si s nimi, ale spolupracovala v době, kdy Sigrod napadl Kelteovce?" zeptal se Salmer a zpříma jí pohlédl do očí. 

,,Ano, protože jsem věděla, že nemám šanci utéct. Měla jsem na sobě náramky, který mi nedovolili překročit hranice jejich hlavní sídla a taky jsem měla připoutanou ruku k té Arinově," vysvětlila dívka. Věřila, že to Salmer pochopí. 

,,Myslel jsem si to, ale tvůj bratr prohlašoval, že ti Kelteovci museli vymýt mozek, když s nimi dobrovolně spolupracuješ."

,,Cyrod evidentně pořád nepochopil, že nejsem na straně Kelteovců ani Sigrodu a nejradši bych byla na svobodě."

,,Sigrod se ale nehodlal vzdát a plánoval další akci. Tentokrát měl být útok mnohem mohutnější. Poté co ředitel jistě věděl, že Kelteovcům krotíš draky, tě chtěl získat zpět ještě usilovněji. Tentokrát se do této akce měla zapojit i většina studentů," vyprávěl Salmer. 

,,Cože?" vykřikla překvapeně Tasy. Rozhodně nechtěla, aby kvůli ní útočili na Kelteovce i studenti Sigrodu. Spousta z nich by mohla zemřít nebo padnout do zajetí. Dobrovolně se vzdala Kelteovcům, aby získala svobodu zajatcům a nechtěla, aby to celé bylo zbytečné.

Sigrod jezdci drakůKde žijí příběhy. Začni objevovat