Selam ben Afra. Herkes gibi normal bir insanım. Sabah uyanır kahvemi içerek güne başlardım bugünde her zaman ki gibi öyle yaptım ceylinle buluşacaktım. Eğer o kim diye sorarsanız en yakın arkadaşım 20 yaşında benim gibi. Bir abisi ve eskiden iki ablası vardı... Ablasını küçükken kaybetmişler. Bunun ne kadar acı bir durum olduğunu az çok düşünebiliyoruz. Bugün ceylinle konsere gidecektik. Bu yüzden normal on birde kalksamda bir fark yaratıp onda kalktım. Kahvemi içtim ve boş boş dışarıya baktım güneş açmıştı konserle alakalı içimde bir his vardı. İyi mi kötü mü tartışılır. Çok geçmeden ceylin beni aradı.
"Kanka saat kaç gibi çıkalım"
"Bilmem konser kaçta başlıyor?"
"Saat on birde başlayıp bir gibi bitecekmiş"
"E avmye gideceksek saat 7 de bize gel kahve içer 8 gibi avmye gideriz 9 gibi eve gelip üstümüzü değiştirip konser alanına doğru yola çıkarız"
"Size mi gelcem sen mi bize?"
"Bizim ev avmye daha yakın bu yüzden bizim eve gitmek daha iyi olabilir"
"Tamam o zaman"
"Hatta saat 6 da gel avmde oyalanırız maske falan yaparız"
"Tamam o zaman sana birkaç saat içinde gelirim"
"Tamam kanka ben seni bekliyorumm"
"Bayss"
"Baysss"
(Bip)aya kalktım ve kahve fincanımı lavaboya bıraktım ardından aynanın karşısına geçtim. Kendime bir baktım
"Mala benziyorum" diyerek iç geçirdim.
Sonra duşa girmeye karar verdim. Hızlı bir şekilde duşa girdim. Doğrusu pek hızlı olmadı. Çünkü yaklaşık bir saatimi lavaboda geçirmişim... hızlıca ne giyeceğine baktım ilk avmye gideceğimizi avmden aldıklarımızla konsere gideceğimizi hatırlayınca içim rahatladı. Üstüme düz siyah bir diz üstü elbise giymeye karar verdim. Saçlarımı yaptım dişlerimi fırçaladım makyajımı yaptım derken bir saatte böyle geçip gitti. Ardından kapı çaldı. Kim gelmiş olabilirdi ki? Üstümü başımı düzeltip kapıya yöneldim. Kapıyı açtım. Bir an ceylinin geleceğini unutmuştum. Ceylin içeri geldi bize soğuk kahve yaptım.
"Eee napiyon"
"Hiiç kahve yapıyorum gördüğün gibi"
"Aferim iyi bok yiyorsun"
Kahvelerimizi getirdim. Instagram'a girdik story çekip paylaştık. Her insanın yaptığı gibi.
"Eee konu aç"
"Niye ben"
"Sen saniyesinde buluyorsunda ondan"
"FUTBOL"
"başka konu bilmez misin?"
"E konu bul diyen sendin"
"Her konuşmada bunu açıyorsun yeter"
"Bence hazırlanıp avmeye gidelim çok geç olmasın"
"Peki tamam"
Kahveleri içip ceylini izledim hazırlanması bitince otoparka indik. Arabaya bindik. Ve arabayı çalıştırdık. Yol su gibi akıyordu hiç trafik yoktu.