סיפור 1-פרק ג

8.7K 62 10
                                    

לאחר שאני מוודא שאין שום שעווה שנשארה על הגוף האדום מכאב שלה אני מפעיל את ביצת הרטט שנמצאת לה בכוס עד שהיא מתחילה ליבב בעונג "את לא גומרת זונה קטנה עד שאת מקבלת אישור ממני" בזמן הזה אני הולך לשידה ומוציא מספר כדורים מברזל בגדלים שונים ומניח אותם על השידה
אני מוריד לה את כיסוי העיניים ונותן לה אישור לגמור.אני נותן לה כמה שניות של מנוחה ולוקח כדור הגדול ביותר ומתקרב אליה"את רואה את זה את חושבת שאת תצליחי לקבל את הגודל הזה" אני שואל אך לא מחכה ומוציא לא את ביצת הרטט ובאותה הנשימה מחדיר לה את הכדור שדואג למתוח אותה ולהוציא ממנה יבבת כאב אך אני מתעלם והולך שוב לשידה ולוקח משם כדור נוסף שזהה בגודלו לאחד שנמצא בתוכה ומחדיר גם אותו אליה "הבנת את הלקח או שאני צריך להחדיר לך כדור שלישי" אני שואל ומחכה לראות את תגובתה אבל היא לא עונה "זונה קטנה אני אלמד אותך לציית" אני לוקח כדור מעט יותר קטן מחדיר לה ודוחף מעט כדי שיכנס עד הסוף ובנוסף לוקח מין פלטה קטנה ומכניס לה ונועל עם מפתח על מנת שהכדורים לא יצאו והיא לא תוכל להוציא אותם בלי המפתח "עכשיו את תקבלי את העונש שלך" אני משחרר אותה מהאזיקים ומביא לא את השמלה החדשה שדאגתי שתגיע.
היא מנסה לקום להתלבש אך בשנייה שהיא קמה הכדורים זזים ומתנגשים אחד בשני בתוכה וגורמים לה עונג רב ובו זמנית כאב חד והיא נופלת חזרה לישיבה על המיטה ומסתכלת עלי בבקשה אילמת להוציא לה את הכדורים מהכוס "זה העונש שלך את נשארת עם הכדורים לשלושה ימים הקרובים " זה יהיה חתיכת מופע מצחיק (לפחות בשבילי)






היושששש קיצר נראה לי אני מסיימת את הסיפור הזה ומתחילה אחד חדש

סקס סטוריז Where stories live. Discover now