2. Bölüm

23 4 21
                                    

"HAY AMANIN ANI YA!" Diye odasında çığlık attı Hisui. Arkadaşı Miu'ya hayla inanamıyordu. Onun yüzünden o kadar zaman harcayarak Zümrüt seviyesine getirdiği hesabı arkadaşı yüzünden çöp olmuştu.

"Ne oldu abi? Yine komşuları sinirlendireceksin!" Diye bağırdı içeride mutfakta masayı hazırlayan Shian. Abisinin bu yönüne anlam veremezdi. Oynadığı oyunlar için canını verecek gibi davranırdı bazen.

    Hisui lezzetli yemeyin kokusunu alıp koşarak mutfağa gitti. "Oha lan! Çok güzel gözüküyor!" Dedi parıldayan gözlerle. Tam elini yemeğe uzatacakken Kız kardeşi elindeki spatulayla eline vurdu. "Olmaz! Önce git ve elini yıka!" Diye konuştu kız kardeşi.

    Hisui kız kardeşinin dediğini ikiletmedi ve hızlıca banyoya gidip ellerini sabunlu suyla yıkadı, ellerini havluya silmeye üşendiği için üzerine sildi ve koşatak mutfağa gitti.

    Hızlıca masaya oturdu ve yemeğini kardeşinden önce bitirip masayı toplamamak için aradan sıyrılıp odasına gitti ve kapıyı kilitledi. Kız kardeşi bunu fark edince "YA ABİİİİ ALLAH BELANI VERMESİN!" Diye bağırdı Shian. "Ben de seni çok seviyorum canım kardeşim!" Diye konuştu Hisui gülümseyerek. Yatağına yattı ve uyumaya çalıştı.

*******

(Sonraki gün)

(Yuzuha)

    "Sonra da engelledim işte Hakkai ne abartıyosun!" Diye bağırdı Yuzuha. Sebebi ise Hakkai'ın Yuzuha'nın telefonunu karıştırıp dün ona küfür eden kişiyi görmesiydi.

"Ne abartma Nee-chan! Herifin teki sana küfürlü mesajlar yazmış sen bunu bizden saklıyorsun!" Diye bağırdı Hakkai. Aslında burada haksız olan taraf Hakkai'dı hem Yuzuha'nın telefonunu karıştırıyor hem de Yuzuha'ya göre küçük bir olayı büyütüyordu.

"Tamam Hakkai çocuk artık bana yazamaz zaten kalk okula gideceğiz ve EĞER OKULUNU AKSATMAYA KALKARSAN SENİ DİLİMLER HALİNE GETİRİRİM. ANLADIN MI BENİ!" Diye bağırdı Yuzuha. Etrafından korkunç ve boğucu bir aura yükseliyordu. Hakkai'ın evet demekten başka çaresi yoktu.

*****

58*******

Ya bak

(iletilemedi)

Ben sana değil arkadaşıma yazıyorum zannettim özür dilerim

(Görüldü)

            58****** Numaralı kişinin engelini kaldırdınız

Yuzuha:

Bak aslanım

BİR İNSAN NASIL ARKADAŞIMA YAZICAM DİYE TANIMADIĞI BİRİSİNE YAZAR AMK KAŞMERİ KUZENİM YAZDI DESEN DAHA İNANDIRICI OLURDU MAL

AYRICA ÖZÜRÜNÜ DE AL GÖTÜNE SOK

GERİZEKALI 47 KROMOZOMLU ORANGUTAN

58*******

Ya bak benim mal arkadaş numarasını yanlış vermiş ben ona küfür ettim o kadar sana niye edeyim kardeş 

Yuzuha:

Orasını bilmem ben ama bir daha yazarsan sıçarım babanın çanağına bil

58*******

Neee😍 babamın çanağına mı sıçarsınn

Gel sıçalım kızz araya annemi de karıştırırız ohh miss😍😏

Yuzuha:

Ruh hastası amk

              58******** Numaralı kişiyi Ruh Hastası Manyak olarak kaydettiniz

    Yuzuha telefondan başını kaldırdı. Elindeki telefonu çantasına koydu fe sınıfına doğru ilerledi. Sırasına oturup sınıftakilere baktı. Buradaki kişiler çok ona göre çok mal olduğu için Yuzuha'ya yazamayacaklarına emindi. Belki de kızlar yaptı diye düşündü Yuzuha.

(Okul çıkışı)

(Hisui)

    Bu gün yine sessiz sessiz sırasında otururken soyadı ve saç rengi yüzünden dalga konusu oldu Hisui. Şiddetin her türlü haline karşı bir insan olmasına rağmen çok iyi dövüşürdü ve çok güçlü bir yapıya sahipti.

    Hisui'nin tek yaşam kaynağı biricik arkadaşı Miu, oyunlar ve kız kardeşiydi. Bir insan bunlar varken başka ne isteyebilirdi ki. Sabahları okulda öğrenci, öğlenleri cam temizleyicisi, geceleri ise çetesinin gizemli lideri olarak takılıyordu. 

    Oh evet Hisui'nin bir çetesi var. Çetesinin ismi Dragons. Hisui adam döverek değil onları etkisiz hale getirerek yükselmiş ve nam salmış bir lider. Buralarda Hisui'ye Jade Dragon ya da Leader Dragon olarak bilinir.

    Hisui şu anda koşarak çalıştığı yere yetişmeye çalışıyordu çünkü sınıf öğretmeni onları bazı dangalaklar yüzünden geç çıkarmıştı.

    Bu gün farklı bir evin camlarını temizlemeye gidiyorlardı. Hisui'nin patronu Hisui'ye her saniyenin ne kadar önemli olduğunu anlatmaya çalışıyordu. Fakat Hisui bu öğütleri dinlemiyordu, bir an önce eve gidip oyun oynamak istiyordu.

    Evin önüne geldiğinde ağzı açık kaldı. Ev çok büyük ve 3 katlıydı. Evin camları Hisui'nin boyu kadardı. "P-patron bu evi mi temizleyeceğiz?" Diye sordu endişeyle. Patronu gülümseyerek "Evet, yoksa ev gözünü mü korkuttu?" Diye bir soru yöneltti Hisui'ye.

    "Korkmaktan değil de, ev fazla büyük değil mi?" Diye sordu Hisui patronuna. Patronu gülümseyerek "Hahahaa merak etme Hisui sen sadece 3. Katın camlarını sileceksin diğerlerini ben hallederim" diyip güvence verdi Hisui'ye.

    Eve girip cam silme eşyalarını çıkardı Hisui ve patronu. Hisui vakit kaybetmeden 3. Kata çıktı. Cam silme suyunu cama sıktı ve elindeki bez ile camı iyice ovmaya başladı.

******

Bu kadardı

Textin + düz yazı şeklinde yapmayı planlıyorum

Hisui'yi sevdiniz mi?

Bunu gerçekten merak ediyorum. Bu arada Hisui karakteri Ninjago çizgi filminden Lloyd Garmadon adlı karakter. İsterseniz gidip bakabilirsizin ben küçükken bu çizgi filmin hayranıydım çünkü 

Hadi babayysss👋💞

Yanlış numara | Yuzuha Shiba X Male!Oc ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin