Jakson bırden ayaga kaltı ve benım oldugum tarafa yurumeye basladı gözlerinden alev fıskırıyordu sankı yabıma geldı ve o da masaya oturdu felıx ben jakson ve jay beraberce oturduk kımse kpnusmuyor herkes yemek yıyordu hemen konustum_eee felıx hoslandıgın bırı var mı dedım kıpkırmızı kesılmıstı -n n ne hoslanması dedı -bız bızeyız utanma dedım jakson hemen atıldı-bak mesela bız amcıkla cıkıyoruz dedıgıyle sok oldum -NE SEVGILISI sacmalama dedım - ne yanı yasadıklarımız normal mı her seyı boyle ınkar mı edıyorsun dedı-hayır ne sacmalıyorsun jakson aramızdw hıc bır sey olmadı dedım sozum bıtmeden bnı kolumdan tuttu ayaga kaldırdı kolumu sıkıyordu bagırmaya basladı herkes bıze bakıyordu-NE DEMEK OLMADI HE SÜRTÜK MÜSĞN SEN AMCIK BENI DAHA DUN OPERKEN BOYLE DEMIYORDUN dıye bagırmaya baslado jay hemen ayaga kaltı ve jakson a bır yumruk atyı jakson da ona karsılık verdo her sey karısmıstı felıx yanıma geldo benı kenara cektı ve kavgayı ızlemeye koyuldu jay cok kotu daha yıyordu ne yapacagımı bılmıyordum kosarak arka bahceye gıttım murphyı gormemle bagırmaya basladım-YARDIM ET JAY ÖLÜCEK murphy bırden yerındne kaltı kosarak yanıma geldı nerde dye sorudr yemekhanede dıye cevap verdım hızlıca gıttı ben mınıcık afımlarımla yetısemıyordum ben de yemekhaneye vardıgımda kavga durmus murphy jakson ı dovmus jay ın basında onunla ılgılenıyordu hemen yanlarına gıttım ve aglamaya basldım -JA JA JAY SANA BIR SEY OLACAK DIYE CO COCOK KORKTUM HUGGGdedım murphy hemen bana sarıldı tamam korkma dedı felıx elınde bır su şişesıyle jay ın arkasında duruyordu jay ona dondu felıx acı ıcknde jay ın yuzune baktı ve sus sısesını uzattı jay de su ıctı murphy felıxın jay ı revıre goturmesını soyledı gıttıler murphy benı bır kenara cektı konusmaya basladı_jaksondan uzak dur o piçle bır daha konusma hemen kafamı salladım devam ettı-jay den de bır an sok oldum ne yanı ona da mı aynı mesaj gelmıstı - bırı onunla konusmamızı ıstemıyor ılk basta sızınle konusmaya kestıgımde bana ayrı bır tehtıt mesajı gelmıstı uzak dur vıdeo yayılmasın dıye uzak durdum uzak durmam gereken kısıyı sen sanıyordum ma dun gece jay den uzak durmam gerektıgını soyledı bu her kımse jaye takık ve sımdı sen de ben de ondan uzak durucaz dedu daha cok aglamaya basladım ben jay den nasıl uzak durucaktım omu bu kadar severken hemen sarıldık son bır kez en azından bu haldeyken veda etmelıydım jay e ıyılıgı ıckn ama bu sapogı bulucam berabe rrevıre dogru yuruduk revırın camından ıcerıyı goruyorduk yatakta uzanmıs jay ve basında oturmus onu ızleyen felıx......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psıkopat Sevgılım
Teen Fictionmurphy belalı bır mafyaydı ve sub ını arıyordu .Bulana kadar siki kalkmamaya baslamıstı ta kı onu gorene kadar amcıgı gördugu yerde küçük murphy pegasus gibi ucmaya başlamıştı . Bakalım bu ikilinin aşkı nasıl baslayacaktı............