Madeline Argy As Marie Katz
Florian Wirtz As Himself
— — — — — — — — — — — — — —
❝Karanlık ruhum senin yanındayken beyazlaşıyor.❞
— — — — — — — — — — — — — —
Sıradan bir apartman gibi görünsede dışı fena halde hırpalanmış yıkılmaya yüz tutulmuş haldeydi.
Küçük kız Büyükbabasının elini sımsıkı tutmuş evlerine gitmek için hareketlenmişlerdi.
Yolda yürürken karşılaştıkları apartmana küçük kız merakla bakmıştı berbat haldeydi ne olmuştu diye düşünmeden duramıyordu.
"Mia noldu kızım neden durduk?" demişti yaşlı adam küçük kıza bakarak, kız Büyükbabasına meraklı gözlerle bakarak "Bu apartman neden bu halde Büyükbaba?" demişti binayı işaret ederek.
Yaşlı adam derin bir iç çekerek binaya bakmıştı, hâlâ aynıydı kısmen yıkılmaya yüz tutmuştu, bu binada neler yaşandığına bizzat kendisi şahit olmuştu bir zamanlar bu apartmanda yaşıyordu.
"Büyükbaba?" demişti küçük kız Büyükbabasının paltosundan asılmıştı, bir yandan meraklı gözleri apartmana bakıyordu.
"Birbirlerinden nefret eden iki insan vardı, komşulardı ve aralarında ki olumsuz ilişki uzun bir süre devam etti." demişti yaşlı adam.
"Büyükbaba bunun apartmanla ne alakası var?" demişti küçük kız araya girerek.
Yaşlı adam gülümseyerek "Sözümü daha bitirmedim Mia sadece dinle." demişti.
Mia başını sallayarak Büyükbabasının ne diyeceğini dinlemeye başlamıştı.
"Kız Bankada çalışıyordu ve sıradan insan gibi hayatına devam ediyordu, haftasonları evinden çıkmazdı ve sadece dinlenirdi herşey mükemmeldi belki de tek sorun dairenin satılmasıydı bir hafta sonra yan dairedeki satılık yazısı kalkmıştı." demişti yaşlı adam, rüzgardan önüne gelmiş ağarmış saçlarını geriye doğru atmıştı.
"Kızla adam o zaman tanışmıştılar, sonu hepimizin beklemediği şekilde sonlandı hepimiz büyük bir şok yaşadık Miacığım." demişti yaşlı adam, hâlâ olay anını hatırlıyordu hatırladıkça vücudu ürpermeye başlıyordu.
"Peki nefret eden o kişiler birbirine aşık oldular mı?" demişti küçük kız heyecanla Büyükbabasına bakıyordu, belli ki yaşanılan olay hoşuna gitmişti.
Büyükbabası kısa bir sessizliğin ardından cevap vermişti "Belki olmuşlardır, belki de biz bilmiyoruzdur aralarında ki yaşanılanları." demişti.
"Bu kadar soru yeterli hadi evimize gidelim, annen meraktan çatlıyordur!" demişti yaşlı adam küçük kızın elini tekrardan tutmuştu.
Eve gitmeden önce son kez binaya bakmıştı yaşlı adam, gözleri istemsizce dolmuştu torununa yansıtmamak için hızlı adımlarla binadan uzaklaşmışlardı.
Bir zamanlar yaşanmış bir olayı tekrardan dile getirmek oldukça zordur zor gibi görünsede dile kolay bir olay yaşandı zordu ve nasıl başlıyacağı nereden başlanılacağı elbette karışıktı, belki de sorun sadece olayların başladığu o ilk gündü...
-Bölüm sonu-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
slow down ; florian wirtz
Teen Fiction"Sensiz iyi olacağım bebeğim." - Chase Atlantic - Slow Down -Florian Wirtz Kurgusudur. For:@ymofly