החצי שני שלי

6 0 0
                                    

אני עינת וזה הסיפור שלי ושל אישתי נהאה.
הכל התחיל בטיול אחרי צבא בהודו אני טיילתי במומבאי שם ראיתי איזה אישה יפה כל כך שערה בין שחור לחום עיניה חומות כהות היא עבדה במסעדה בה אכלתי באותו היום היא הגיעה לשולחנו ואני עם כל חוצפתי שאלתי אותה מתי נגמרת לה המשמרת היא אמרה לי שעוד מעט ושאלה למה אמרתי לה כי אני רוצה לטייל איתה ושהיא תכיר לי את מומבאי היא הסכימה ואחרי המשמרת שלה הלכנו לטייל מומבאי יפיפייה אבל באותו זמן התרכזתי בה בכמה שאני רוצה אותה כפי שאמרתי קודם אני חוצפנית אז שאלתי אותה אם היא רוצה לשכב איתי המשכנו ללכת הייתה שתיקה רועמת ואז פתאום שמעתי את קולה היא אמרה לי כן אנחנו התחלנו ללכת לביתה ושהיינו בכניסה התחלנו להתנשק נשיקות כל כך חזקות התנתקתי ממנה ושאלתי אותה עם העיינים אם אני יכולה להפשיט אותה היא סימנה לי כן והתחלנו להתפשט ואז הגיע הרגע התחלתי להשתפשף עליה אז על הכוס הנוטף שלה.
התחלנו לעשות את זה במשך כל יום
מאז והגיע היום שאני הייתי צריכה ללכת נפגשנו בסוף המשמרת שלה במסעדה והיא אמרה לי שהיא אוהבת אותי והיא שאלה אותי אם אני רוצה שנהיה זוג אמרתי לה כן ושאלתי אותה עם היא רוצה להמשיך איתי בטיול היא אמרה לי לא ושהיגמר   הטיול היא תבוא לישראל איתי והיא אמרה לי שהיא יהודיה.
כעבור שנה נפגשנו בישראל ויצאנו שלוש שנים עד שהצעתי לה נישואין וטסנו להודו ותחתנו מאז אנחנו שנתיים יחד.

מקווה שאהבתם זהו סוף הספר

בחצי השני של העולםWhere stories live. Discover now