16.Bölüm "Sevgiyi tarif etmeye kalksam seni anlatırdım."

823 96 17
                                    

Bölümü bekleyen ve soran herkese teşekkür ediyorum ve geç geldiği için özür diliyorum. Buralara bir süre ara vermiştim ama bu sefer döndüm. Bölümleri de hızlı hızlı atacağımdan hiç şüpheniz olmasın. İyi okumalar 🌸

Kafamda deli düşüncelerle an'a konsantre olamıyordum. Feritle birlikte olacak mıydım? Bunu yapacak mıydım? Hayır elbette ki Feritle birlikte olmak istiyordum ama şu an değil!

Tam karşısında iç çamaşırlarımla duruyordum. Şimdi şu an geri döndüremez miydim her şeyi? Zamanı 10 dakika öncesine alamaz mıydım? Ben bu düşüncelerle uğraşırken Ferit karnıma öpücükler konduruyordu.

Benim onayımla olmuştu her şey ve şimdi dursaydım nasıl bir tepki alacaktım ki?

Sanırım yapamayacaktım. Yapmamalıydım.

"Ferit dur" cümlelerim titreyerek çıktı ağzımdan.

"Seyran?" Geri çekildi Ferit.

"Ferit ben"

"Bir şey mi oldu Seyran?"

"Ferit ben hazır değilim. Özür dilerim ama şu an değil" Yastığı alıp üzerimi kapattım. Hiçbir şey için geç değildi.

Sevişmemizi bekleyenlere büyük bir ters köşe oldu ama yapamazdım. Özür dilerim.

"Canını yakacak bir şey mi yaptım?" diye sordu.

"Hayır. Sadece çok erken. Hazır değilim Ferit" Gözlerine bakamıyordum. Son anda vazgeçmiştim. Çok mu komik durumdaydım?

"Tamam"

"Ne?"

"Seyran ben seni asla zorlamıyorum biliyorsun değil mi? Bir şeyler yaşanacaksa seninde onayınla yaşanmalı. Özür dilemene gerek yok sevgilim" Gülümsedi. Bu kadar nazik bir tepki vermesi o kadar anlamlıydı ki benim için.

"Feriit. Teşekkür ederim"

"Rica ederim sevgilim. Ama bu gece beraber uyuyacağız değil mi? Zorunlu çünkü" Kahkaha attım.

"Yakalanmayacağımızın garantisini veriyorsan kalıyorum" Güldü Ferit.

"Sen hiç merak etme. Şimdi ben bi duş alcam sende istersen üzerini değiştir. Hatta şurada benim tişörtlerimden giy. Geliyorum hemen"

"Tamam" Ferit banyoya gittikten sonra ilerleyip beyaz büyük beden tişörtünü ve şortunu giyinip yatağa uzandım. Çok geçmeden Ferit geldi. Banyosunu yapmış ve üzerini giyinmişti. Yanıma uzandı. Bu an o kadar huzurluydu ki benim için. Yanımda olması, bana sarılması, cinsellik beklememesi çok özeldi.

"Biz ne yapacağız Seyran?" diye sordu.

"Neyi?"

"İfakat yengem biliyor ya bizi"

"Ayrılmış numarası yapacağız Ferit. Kusura bakma ama İfakat yengen çok kurnaz bir kadın. Hemen anlar yalanımızı"

"Yok be ne kusura bakacağım. Haklısın ayrıca"

"Çok dikkatli olmamız gerekiyor Ferit. Hemen anlar yoksa yalanımızı. Sonra direkt Halis ağaya söyler. Başımız belaya girer"

"Senin başının belaya girmeyeceğini bilsem gider hemen söylerim dedeme Seyran. Eninde sonunda öğrenecekler zaten"

"Ferit hayır lütfen. Biraz zaman istiyorum senden."

"Tamam Seyran ama şimdilik"

"Tamam" Alnımdan öptü. Çok güzel kokuyordu. Ona sarılmak çok huzurluydu. Hep böyle kalmak isterdim. Sadece onunla sarılmak, sohbet etmek isterdim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Amiyàne | SeyFerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin