Tekrardan Merhaba gençler,
İlk bölüm geldi diğer bölüm ne zaman gelir bilmiyorum.
Lütfen beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Umarım beğenirsiniz.
'Bir insanın karakteri, onun içinde bulunduğu durum değil, içinde bulunduğu durumla nasıl başa çıktığıdır.'
-Elbert Hubbard-
Keyifli okumalar.
........
1.Bölüm
Efnan Özdemir'den
Üzerimde hissettiğim ağırlıkla ofladım. Gözlerimi açmadan elimle Akın'ın elini aradım. Bulduğumda sırıtarak elini kaldırdım ve sertçe ısırdım.
"Ahh!" diye acıyla bağırıp yerinde sıçradı.
Gözlerimi açıp elini daha sert ısırdım.
"Lan, kuduz köpeği bırak, elimi kopardın," diye sinirle söyledi.
Daha fazla acımasın diye bıraktım. Onun canı acıyınca benim de acıyordu. İkiz hislerimiz vardı.
"Kuduz köpeği sensin, niye bacağını benim bacağımın üzerine koyup güzelim uykumu bozdun?" diye kaşlarımı çatarak sordum.
"Sen zaten güzelsin, ne gerek var güzellik uykusuna?" dedi gülümseyerek.
"Yaa, Akın, vallah ben seni çok seviyorum," dedim sımarıkça gülümseyerek.
"Ben de seni seviyorum," dedi ve yataktan kalkıp şakağımdan öptü. "Hadi uykucu, kalk işe gidelim," dedi devam ederek.
"Tamam," dedim dudaklarımı büzerek ve yataktan kalktım.
"Üzülme, hem orada yemek yersin."
"Demi lan, tamam."
"Hem de kıro ol."
"Sanane."
"Nasıl banane, banane olmayacakta, kime ne olacak?"
Ona değişik bir varlıkmış baktım. Ne diyor be bu gerizekali?
"Ne diyorsun, gerizekalı?"
"Ne bileym ben, sayende gerizekalı oldum."
"Cık, benim sayemde değil, doğuştan gerizekalısın."
"Tamam, Efnan, tamam, hadi gidelim, geç kalacağız."
"Lan, biz neden gidiyoruz? Zaten var evde bir işimiz, oturalım, yapalım ama gezelim de."
"Gerizekalı ikizim, gitmesek bizden şüphelenip ne iş yapıyorsunuz demezler mi?"
"Derler."
"Hee, işte bizde demesinler ve bizden şüphelenmesinler diye gidiyoruz işe, tamam mı?"
"Okey."
"Tamam, hadi anladığına göre, maş maş işe," dedi ve çıktı.
Sınırlı bir şekilde yatağı düzeltmeye başladım. İş yapmaktan nefret eden ben işe gidiyorum. Allah'ım, bu nasıl bir saçmalık?
Bizim evde yaptığımız iş hackerlık. Bize bir abla göstermişti. Bize hiçbir şeyini söylemeden, yardıma ihtiyacımız olduğunu görünce, biz 16 yaşına girdiğimiz gün karşımıza çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZLER
Chick-Lit!Acemi yazılan bir kitaptır! Haklıydı babasının kızıydı. Babamın kız versiyonuydu. Efnan, sırıtı ve hiç birimizin beklemediği o kelmiye söyledi. "Haklısın babamın kızıyım." ..... "Babanın kızıysan benim neyimsin?" diyen annemin ters sesine baktım. ...