Chunin sınavının ikinci aşamasının sekizinci karşılaması başlamak üzeredir.
Naruto'dan :
Chunin sınavının ikinci aşamasının sekizinci karşılaşması Sasuke ve Zaku arasında geçmişti. Bu karşılaşmanın sonucunda kazanan kişi Sasuke olmuştu.
Normalde Sasuke'nin kazanmasına sevinmeliydim. Ancak sevinemiyordum. Çünkü Sasuke , Zaku'yu gözünü kırpmadan öldürmüştü. Üstelik bu yaptığından keyif almıştı. Cidden Sasuke nasıl bir anda böyle zalim birisi oldu ? Ya da zaten zalimdide ben mi daha şimdi fark ediyorum.
Ben acaba birisini öldürebilir miyim diye kendi kafamda cevap ararken çıkmaz sokaklardan geçiyordum. Ancak Sasuke benim kadar bu konuyu fazla düşünmüyordu. Çünkü Sasuke'nin kullandığı tek bir yol vardı. O da öldürmek...
Zaku'nun ölü bedeni Jounin seviyeyesinde ki ninjalar tarafından götürülürken Kin ağlayarak "ZAKUUUU !" diye bağırdı. Kin'in sesini duyduğumda kalbim cız etmişti. Birisini öldürmek bu kadar kolay olmamalı !
Sasuke sanki intikamını almış gibi rahat bir şekilde geldiğinde sinirli bir şekilde yanına gittim ve "Ne yaptığını sanıyorsun lan !" dedim.
Sasuke umursamaz bir tavırla "Ne yapmışım ?" diye sordu.
Sinirim iki katına çıkarak "Bide utanmadan soruyor musun ? Neden Zaku'yu öldürdün ?" diye sordum
Sasuke "Aynı şekilde Zaku'da seni öldürmeye çalışmıştı. Bende bunun intikamını almak istedim." dedi.
"Zaku'nun beni öldürmeye çalışması sadece beni ilgilendir. Eğer intikam almak isteseydim ben zaten çoktan intikamımı alırdım." dedim.
Sasuke "Seni ilgilendiren şey her neyse beni de ilgilendirir. Üstelik alt tarafı ömrü hayatında bir daha görmeyeceğin birisi öldü. Neden bu kadar fazla büyütüyorsun ?" diye sordu.
Şaşırarak "Fazla mı büyütüyorum ? Belki dediğin gibi ömrü hayatımda bir daha Zaku'yu görmeyeceğim. Ancak Zaku'da aynı sen , ben gibi bir insan. Onun da bir hayatı var. Bu yüzden kim olursa olsun birisini öldürmek bu kadar kolay mı ?" diye sordum.
Sasuke alaycı bir şekilde "Sende Kin ile olan karşılaşmanı kazanarak Kin'in ölümüne sebep olmadın mı ?" diye sordu.
Kekeleyerek "A-aynı şey değil , ben Kin'in kaybedeceği zaman ölüm fermanının ç-çıkacağını bilmiyordum." dedim.
Sasuke "Yani Kin'in seninle olan karşılaşmasını kaybettiği zaman öleceğini önceden bilseydin o zaman bilerek Kin'e kayıp mı ederdin ?" diye sordu.
Sasuke'nin bu sorusu üzerine "..." hiçbir şey söyleyememiştim. Çünkü bu soruyu bana Sasuke sormadan önce ben bu soruyu kendime sormuştum. Ancak o zaman bir cevap bulamamıştım. Şimdide bir cevap bulamıyordum.
Sasuke alaycı bir şekilde gülerek "Bak susuyorsun çünkü içten içe sende bana benziyorsun." dedi. Bunu dedikten sonra Sasuke ile daha fazla konuşmak istemediğim için sırada ki karşılamanın kiminle kimin arkasında olacağını öğrenmek için hızlı bir şekilde resimlerimizin geçtiği tabelaya baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
FanfictionAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...