02.04.2005

1 0 0
                                    

Gözlerimi açtığımda hastanedeydim.
Ne olmuştu bana ?
Kimse yokmu diye bağırdım ve bir hemşire geldi.
Uyandığınıza çok sevindim iyiymisiniz diye sordu .
Bende iyim ama neden burdayım dedim hemşire tam konuşacakken doktor odaya girdi ve kızım hastamızı zorlamayalım dedi .
Hemşire hızlı bir şekilde odadan çıktı ve doktor bana yaklaşarak şöyle dedi ,
Bayım iki gündür hastanedesiniz sizi bir sokakta kâğıt toplayıcı çoçuk görüp getirdi vücudunuzdan tam 4 tane mermi çıkarttık açıkçası yaşayabilmeniz bir mucize diyerek devam etti neyse bunları boş verelim siz dinlenin dedi yamam dedikten sonra ,
Odaya iki adam girdi ve efendim babanız sizi bekliyor dedi ama ben ne ismimi ne ailemi nede ne işle meşgul olduğumu bilmiyordum .
Bir köşke götürdüler beni arkası dönük bir makam koltuğunda oturmuş adam bana şöyle dedi .
Oğlum evine hoş geldin ama ben pek vurulan insanları sevmem dedi .
Bu adam mı benim babam diye içimden geçirirken arkamdan biri vurdu ve bayıldım.
Gözlerimi açtığımda ,
Hastanedeydim bu sefer ne olmuştu bana diye düşünüyordum ki tekrar aynı hemşire aynı doktor ve aynı adamları gördüm adeta dejavu yaşıyordum.
Tekrardan başıma darbeyi aldığımda bu sefer sokakta uyandım ve bir siyah araç durup bin dedi
Bindim ve sordum nereye gidiyoruz diye .
Adamlar bana kin ve nefretle bakıyordu patrona diye cevap verdiler .
Patron mu o kim dedim adamlar süz ve konuşma gidince görürsün dedi . Sonunda vardık ama bir terslik vardı ev dükkan veya depo yerine ormana gelmiştik şüphe duymaya başladım içimi adeta bir korku sardı adam silahı çıkarttı ve yürümemi söyledi .
Sakin ol ne yapıyorsun indir onu nereye gitmem gerek onu söylemen yeterli dedim ve adam bir el havaya sıkarak sen kimsin de bana emir veriyorsun diyince elindeki silahı aldım ve onu vurdum ,
Yanındaki diğer adamlarda bana sıkmaya başladılar ama ben hemen bir ağacın dibine girdim sonunda mermileri bitti derken bir jipden inan adam onları vurdu ve kardeşim geldim neredesin diye bağırıyordu bu da kimdi ve bana neden kardeşim diye seslendi ?
Hislerim çıkma diyordu ama dinlemedim ve çıktım burdayım diye bende. Ona bağırdım ve adam geldi bana sarıldı,
Nasılsın iyisin demi birşey yapmadılar sana diye sordu bende iyim dedim ama sana birşey sorucağım dedim tabi buyur dedi .
Sen kimsin dediğimde beni hatırlamıyor musun dedi bende hayır diyince ,
Kardeşim ben senin en yakın dostunum adımda Kürşat dedi kendi adımı sordum bana ismimi söylemek istemedi ilk başta kendin hatırla lan diye sert çıktı ilk başta biraz daha üstüne gidince tamam söylenme ismin Akif dedi ailem yok mu diye sorunca ailen bir yangında öldü ama birtek sen sağ çıktın dedi ha birde üvey kız kardeşim var diyince şaşırdım hani yangından ben tek çıkmıştım dedim ve o da şöyle devam etti ...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 11 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ben kimim Where stories live. Discover now