" igent"

41 2 3
                                    

Tegnap egész éjjel csak dugtunk, mert Tom nem bírt magával. Csak képzeljétek el. Alig ismerem, de már azt tudom, hogy mekkora a farka, és hogy milyen jól tud szexelni. Biztos hogy már nagyon tapasztalt ebben a dologban.

Próbálom fel kelteni, hogy menjen haza, de a drága uraság nem kiván fel kelni.
-na! Kelj már fel!- mondtam halkan, miközben rángattam.
-nemm..- bújt be a takaró alá.
-de!- Tom a hátamra fektetett, és újra belém jött. Én fogtam a vállát, és kicsit nyőgve síkitottam halkan.
- mostmár végképp nem szabadulsz meg tőlem. Enyém a kis pinád, és az egész tested! Ha meglátlak egy másik fiúval, akkor szét verem!! Értetted??!- döfött egyet belém. De én sem hagytam magam. A két lábam át kulcsoltam a derekán, és erősen magamhoz húztam, így a farka már tejjesen bennem volt, és Tom egy nagyot morgott, és szorongatta a lepedőt.
-igeen uram!
-minek hívtál??
-uram.-vigyorogtam. hirtelen eszeveszett gyorsasággal kezdett bennem mozogni.
- szeretlek....- nyögte.
-kussolj..-lihegtem.

Tom már el ment. Nemtom, de jó vele a szex. Lehet máskor is át hívom, és le vezetem a feszültséget. A farka lesz a stresszoldóm.

Lehet, hogy ez neki több volt mint egy éjszakás kaland, vagy egy stresszoldó tárgya. Lehet ő többet érez irántam, és beki többet jelentett ez az este, nameg a reggel. De..... Kit érdekel, azt csinálok amit akarok, és azt akivel akarok. Ennyi.

Írói szemszög.

Amíg Samantha ezt gyors letudta magában ezt, addig Tom tényleg MÁR az esküvőt tervezte Samanthával. Tom jól tudja hogy Samantha nem úgy érez iránta, mint ő Samantha iránt. De Tom még nem tudja hogy mire vállalkozott, amikor el törte morzsi lábát, és a park mosdójában megujjazta Samanthát. De amikor Tom meglátta, már akkor tervei voltak vele kapcsolatban. Azt még Samantha sem tudja, hogy mi olyan vonzó Tomban, de valami van az biztos. Nem tudja hogy mi ez az érzés, de kettő az egyben érzés. Jó és rossz is.

Tom előre tervezi hogy Samantha milyen ruhában lessz,és hogy hol lessz az esküvőjük, aztán ki mondják az igent.

Samantha meg egyáltalán nem gondolja ezt. Hogy is mondjam.. magyaránt, leszarja. Szexelnek, és kész.

el törted a lábát!Where stories live. Discover now