Bölüm 19

620 38 253
                                    

HERRRRRKESE SELAM DOSTLARİMMM

HAFTADA NE IKI BOLUMU UC BOLUM UCCCC

BEN VARİM DİYOR BENN

ARKADASLAR NOLURSUNUZ YORUM YAPİN BU BOLUME ICIME SINMEDINHIC

Neyssse hos okumalar :*

Bolumuh ilham kaynaklari: Soner Avcu-Aşk Bilir/ Şehinşah, Onur Betin-Yaz Yağmurum

Pamuk eller satir arasi yorumlara/11.05.2024

Atakan sonunda girdiği transtan çıkıp Nare'nin kolunu tekrar tuttu. Nare ona aşık olmuştu, gitmesine izin vermemeliydi.

"Bırak, gidiyorum." Nare kolunu çekip yürümeye devam ettiğinde derin derin nefesler almaya başlamıştı. Aşkını itiraf etmişti, farklı bir yöntem olsa da Atakan'a aşık olduğunu haykırmıştı resmen.

"Nare, gitme!" Atakan peşinden koşmaya başladığında bakmadı arkasına. "Sen bana aşık mı oldun?" Önüne geçip omuzlarını tuttuğunda göz devirdi. "Bir şey değiştirir mi?" Atakan evet anlamında kafasını salladı. "Değiştirir, çok şey değiştirir hem de. Aşık mı oldun?" Nare tekrar göz devirip evet anlamında başını salladı.

"Nasıl oldu, neden oldu bilmiyorum, ama sana çok aşık oldum komutan."

Yılgınlıkla omuzlarını düşürdüğünde gözlerinin dolduğunu hissediyordu. Atakan karşısındaki kadının dediği cümleyle sırıtmaya başlarken omuzlarındaki ellerini kollarına indirdi. "Gerçekten mi?" İnanamıyordu. Bir türlü gerçek gibi gelmiyordu. Kendi mantığına bambaşka bir şey kodladığı için her şey açığa çıksa da gerçek gibi gelmiyordu işte.

"Gideceğim ben. Bırak beni." Nare yüzüne bakmadan ellerinin tersiyle kollarına vurup onları indirdikten sonra Atakan'ı es geçerek tekrar yürümeye başladı. Ama Atakan gitmesini istemiyordu.

Öyle de olmuştu.

Atakan hızla arkasını dönüp Nare'nin önüne tekrar geçtiğinde hiç beklemeden Nare'nin ensesinden tutup onu kendine çektikten sonra uzun zamandır hayalini kurduğu dudaklara sertçe kendi dudaklarını yapıştırdı.

Nare'nin gitmesine izin vermemişti.

Huzurla gözlerini kapatıp daha ilk saniyeden müptelası olduğu dudaklara biraz daha asıldı. Boynuna sarılan iki kolla dudaklarını Nare'ninkilerden çekmeden gülmüştü. Alt dudağını çekiştirdiğinde dudakları arasına inlemişti Nare. O da Atakan gibi dudakları arasındaki Atakan'ın üst dudağını çekiştirdiğinde Atakan'ın boğuk sesi ikisinin de ağzının içine yayılmıştı.

Deli gibi yağan yaz yağmurunun altında deli gibi öpüşüyorlardı.

İkisinin de nefes almaya ihtiyacı vardı ama sanki nefesi birbirlerinin dudaklarından alıyorlarmış gibi birbirlerinden ayrılmaya da niyetleri yoktu. Atakan Nare'nin titrediğini hissedince zor da olsa dudaklarını ayırmak zorunda kalmıştı. İlkti ama son değildi. O dudakları hissettiği ilk andan itibaren son hissedişi olmayacağına emin olmuştu. Bulmuşken asla bırakamazdı.

Alnını Nare'nin alnına yasladıktan sonra ensesindeki ellerini beline indirmişti. Salak salak kıkırdıyordu.

Nare biraz geri çekilip derin bir nefes aldıktan sonra elini Atakan'ın çenesine koymuş kafasını kaldırmıştı. Ve hiç tereddüt etmeden karşısındaki adamın yanağına hatrı sayılır bir tokat atmıştı. Atakan'ın başı yana düşerken sağ yanağının uyuştuğunu hissediyordu. "Lohusa kadın gibi davranma!" Nare belindeki elleri çekmek isteyip debelenmeye başladığında Atakan tekrar dudaklarına yapışmıştı.

ÜLKÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin