22.

277 7 0
                                    

Je šest večer, a já mám být v devět u klubu. Měla bych se jít pomalu připravovat, ale čím víc na to myslím, tím víc se mi nikam nechce.

Ve čtvrt na sedm jsem se zvedla, a šla do sprchy.
Umyla jsem si vlasy, a pak si je rychle vyfoukala, a vyžehlila.

Když jsem to dodělala, bylo osm. Takže jsem sebou musela trochu hodit. Namalovala jsem se, a pak si šla vybrat něco na sebe. Vybrala jsem černé šaty s bílýma teniskama, abych se cítila pohodlně a nezlomila si nohu. Přemýšlela jsem, jestli si mám něco udělat s vlasy, nebo je nechat rozpuštěné.

Bylo půl deváté, a já měla co dělat, abych to stihla. Vlasy jsem nechala rozpuštěné.
Hodila jsem na sebe riflovou bundu, a šla se obout.
„Tak já jdu." Řekla jsem.

„Sekne ti to." Usmál se na mě.

V devět jsem přicházela ke klubu. Sára, Marek a Filip už tam čekali.

„No kde jsi, už jsem ti chtěla volat." Začala vyšilovat Sára.

„Klídek. Jdem do vnitř!" Zahlásila jsem, a vydala se do klubu.

Hned jak jsem vešla dovnitř, mě polilo dusno. Mířila jsem rovnou k baru, a objednala čtyři panáky vodky. Ve vteřině před námi stála objednávka.

„Dneska si to užijem!" Zahlásil Filip, a už to do sebe klopil. Sára se otočila k baru, a objednala tu samou objednávku ještě jednou.

„Jdem tančit?" Navrhla Sára.

Kývla jsem hlavou. Vydali jsme se mezi ostatní lidi, a Kroutili se do rytmu hudby.

„Už nemůžu." Řekla jsem po deseti minutách tancování, a šla si sednout k baru.

„Co tady tak sama?" Ozval se poněkud hlubší hlas za mnou.

Přisedl si ke mně asi třiceti letý chlap.

„Já tu nejsem sama." Řekla jsem trochu s nezájmem.
„Přišla jsem sem s kamarády."

Chlap jehož jsem neznala, mě s úsměvem pozoroval.
Taky si myslím že v sobě už něco málo měl.
„Co piješ?" Zeptal se.

„Gin s tonikem?" Odpověděla jsem mu.

Objednal dvakrát Gin s tonikem, a celou dobu jsme si povídali. Po chvíli jsem si potřebovala odskočit.

Šla jsem na toaletu, a zahlédla Sáru, jak se "cucá" s nějakým borcem. Imaginárně jsem nad tím mávla rukou, a pokračovala v cestě na toalety.
Při chůzi jsem se mírně motala, takže jsem se více méně opírala o zdi.

Na toaletách jsem si opláchla obličej studenou vodou, ale opatrně, abych nerozmazala řasenku a stíny.
Vrátila jsem se zpět k baru, kde na mě čekal ten chlap kterého vůbec neznám.

Na baru stála další objednávka. Tentokrát vodka s džusem. Cítila jsem poněkud zvláštní vůni z drinku, ale vzhledem k mé při opilosti jsem to neřešila.

POLIB MĚ ZNOVUKde žijí příběhy. Začni objevovat