3.Bölum paranormal olaylar

6 1 0
                                    

Akşam olur ve defne bakımını yaptıktan sonra yatar. Gecenin bı köründe defne aniden uyanır birinin onu dürtdüğünü hisseder ve koridora bakar bakmasiyla ciğlik atmasi bir olur hemen kendini binanın koridoruna atar . Gördüğü şey ise koridordan şıp siyah bir yüz ona gülümseyerek bakiyodur. Deniz çığlık seslerini duyunca kapıyı açar . Defnenin aşırı korktuğunu görür ve hemen içeri alır . Defneye şu verir ve sakinleştirmeye çalışır . Defne sakinleşince olanları denize anlatır. Deniz hemen defneye sarılır ve şunları söyler " korkma ben yanındayım" defne de denize sarılır ve "teşekkürler iyiki varsın sen olmasan yapa yanlız kalırdım" der ardından defne "ben birisinden şüpheleniyorum aslında" der . Deniz " kimden" der. Defne " YAN KOMŞUM " der ve ardından devamını getirir " ben buraya geldiğimde sadece yan komşumdan şikayetçiydim ve diğer kişileri bilene daha tanımıyorum ama yandaki kişiler yada kişi her kimse benle oyun oynuyo banyoda izlenmem,koridorda bir yüz görmem,her uykuya daldiğimda duvara vurup bişeyler söylemeleri, bunlar tesadüf olamaz değilmi " der. Deniz defneyi haklı bulur ve evinden çıkıp defnenin yan komşusunun kpisini çalar onlar açmadikca deniz daha sert vurur ama kimse açmaz defne,denize "tamam gel boşver açmazlar " diyerek sakinleştirmeye çalışır. Deniz " evine gonderemem seni bende kal bugün bı çaresini sabah buluruz" der.Defne her ne kadar da istemediğini soylesede deniz asla ikna olmaz ve defne gece denizde kalır .

Yan Komşu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin