SADECE ERİKA!

101 9 2
                                    

Titreyen parmaklarımla aramayı açtım.Önce bize gülümseyen Shou'yu gördüm.


"Hadi ya!Biz seni görmeye mi aradık!?Gösterr!"Reika'nın isyanı üzerine Shou telefonu hala ön kameradayken sağına çevirdi.Koltuğa bir kedi gibi kıvrılmış uyuyan sarışını gördük önce.

"O kim lan!?"Shou soruma güldü.

"Aoto işte.Sarı böceğimiz."Güldük.Telefonu biraz daha çevirdi Shou.

"Bunlar Tagi ve Ryujii.Sizinkilerin kardeşi bu sağda ki bak.Ryujii el salla el salla!"Ryujii'nin gözleri kamerayı buldu.Boş boş kemaraya baktıktan sonra el salladı ve tekrar Tagi'ye döndü.Kamera biraz daha sağa döndüğünde saçlarının önü dik olan, ter içinde kalmış, elinde ki çatalla masaya vuran çocuğu gördük.Birşeyler mırıldanıyordu ama arkada ki şarkıdan duyulmuyordu.

"Bak bu da Kota Furuya'cığımız."Reika ile bakıştık biraz.

"Ne sayıklıyor?"Reika'nın sorusunu bende merak ediyordum.Shou ayağa kalkıp Kota'nın yanına dolandı.Kota'nın saçlarına daldırdı elini.

"Napıyon koçum?Derdin ne?"Kota kafasını kaldırıp şaşkın şaşkın kameraya baktıktan sonra çatalı kameraya tuttu.

"HOŞT!KAMERAMI ÇİZİYO!WAĞ!KOTA GİT!KİRPİ SALDIRISINA UĞRUYORUM!HELPİNGGGGGG!"Reika ile bakışıp gülüştük.Kota durup bir anda diğer tarafa koştu.

"Nereye gidiyor?"Soruma kıkırdadı.

"Ouzou'ya gidiyor aşkm"Kızardım.

"Ouzou nerede ki?"Shou Kota'nın tarafına ilerlemeye başladı.

"Göstereyim bak."Erkekler tuvaletine girdiğinde Reika ile kızardık.Shou yapar mıydı?Evet, yapardı.

"Shou hayır.İstemiyorum lan!Shou-"Ekrana baktım salak salak.Ouzou yere keko gibi oturmuş kusuyor, Kota da tepesine dikilmiş sırtına gücü yettiği kadar vuruyordu.

"LAN OUZOU ÖLMÜŞ!HASS!MİLLET!LAN RYUJİİ!KOTA OUZOU'YU ÖLDÜRÜYOR!SAL OĞLUM ÇOCUĞU!BAK KOTA!YAPMA LAN!"En sonunda Ryujii gelip herkesi halletmişti.Hep beraber dışarı çıktılar.Sahile indiler.Shou, Tagi ve Ryujii kuma oturdu.Ouzou, Kota ve Aoto ise koşarak birbirlerini kovalıyorlardı.Ryujii kameraya eğildi.Shou kamerayı Ryujii'ye çevirince gülümsedi.

"Selam kızlar.Çok içtiler o yüzden biraz deliler.Kusura bakmayı-"

"Git!Hoşt!Wağ!"Shou kamerayı öne çevirdi.Ouzou ile konuşmaya çalışan bir kadın vardı.Shou'lar ayağa kalkıp Ouzou'nun yanına gittiler.

"Beyefendi-"

"GİT LAN!BAK HALA KONUŞUYOĞ!BEN KIZLARLA KONUŞMAM!HOŞT!"Sonra Ouzou arka tarafa doğru koşmaya başladı.

"HOŞT!SADECE ERİKA!"Ryujii kahkahalara boğulurken ben yüzümü kapatmış utançtan geberiyordum.Reika ise bana kaş göz yapıyordu.Biraz Shou ile sohbet ettikten sonra sahil kenarında yürüyüşe çıktılar.

"Yanlız Ouzou ve Kota nerede?"Aoto'nun sorusuyla herkes birbirine baktı.Biraz daha ilerlediklerine deniz kenarında kıvrılmış uyuyan Kota ve Ouzou'yu buldular.

"Kankalarım biz bunları eve götürelim.Japonya'ya dönünce yanınıza gelirim.Hadi bayy!"Shou telefonu kapattığında Reika ile bakıştık.Reika isyan etmeye başladı.

"YA AMA!KOTA'YI ÇOK AZ GÖRDÜM!"Bu haline gülmeye başladım.

"Neyse o zaman.Bizde kapatalım.Ders çalışmam lazım.En azından Ouzou sarhoşken ve uyuyorken çalışayım.Salmıyor ya."Reika gülüp onayladı.Aramayı kapatıp arkama yaslandım.Derin bir nefes aldım.

"Sanırım artık hoşlanmamam için önümde engel kalmadı."Kendi kendime mırıldanıp kıkırdadım.Test kitaplarımı çıkarıp kulaklığımı kafama geçirdim ve en sevdiğim şarkılardan birini açıp kendimi teste verdim.

Senden Başkasına Hayır-EriZouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin