50. Bölüm

675 55 86
                                    

Ahmet'ten:

Herkes yemeklerini yemiş, tıka basa doymuştu.

"Off bir de buradan annemlere kim gidecek yaa?.." Dedi Sıla.

"Aa Bircan ablalara mı gidiyorsunuz?" Dedi Mert.

Başımla onayladım.

"Kız Feride! Sen de gitsene müstakbel kayınvalidenin evine!" Dedi Aysude.

Feride'nin içtiği su boğazında kalınca yanındaki Sıla, hemen sırtına vurdu.

"İyi misin lan?" Dedim karşımdaki Feride'ye.

Başıyla onayladı.

"Boş yapma Aysude!" Dedi ve bana döndü.

"Ama Melih'le buluşacaksan, Sıla'da İzmir'deymiş. Bence bir kafede falan buluşabiliriz gitmeden." Dedi.

"Oha Feride'nin kavgalı olmadığı birisi!" Dedi Mert.

"Ya sabır ya!" Dedi Feride'de.

"Tamam, ben bir Melih'le konuşurum. Eğer müsaitlerse buluşuruz bir yerde." Dedim.

"Bugün mü?" Dedi Mert.

"Bilmiyorum, sorarım. Annemlerde çok kalmayız zaten, bir şekilde ayarlayabiliriz." Dedim.

Başıyla onayladı.

"Sıloş, git sen de hazırlan hadi." Dedim Sıla'ya.

"Ya aslında Feride'nin benim arkadaşım olarak annemle tanışmasını istiyordum ben..." Dedi Sıla.

"Ya Sıla!" Diye fısıldayarak, dirsek attı Feride.

"Ya cidden aşkım! Arkadaşım değil misin!? Hem de annem o kadar görüyor bizi beraber ekranda. Yan yana görse ne olur!?" Dedi.

"Harbiden a*k. Kadın Ahmet'le olan şeylerini de görüyor." Demesiyle Feride'nin yüzündeki ifade gitti.

"Neyse, Feride hazırlan, sen de geliyorsun." Dediğimde bana döndü.

İtiraz edeceğinde engel oldum.

"Hadi ya! Amma abarttınız!" Diyerek ayağa kalktım, cevaplarını beklemeden ben de hazırlanmak için odama gittim.

Feride'den:

Evirdiler, çevirdiler bir şekilde ben de Bircan ablalara gidiyor oldum.. Her neyse, Sıla'nın arkadaşı olarak tanışabilirdim.

Üzerime ne giyeceğim hakkında çok kararsız kalmıştım. Bircan ablalardan çıkıp, Melih ve Sıla'yla da buluşabilirdik.

"Aşkım, ne giyeceksin?" Dedim Sıla'ya.

"Normal giyineceğim hayatım ya.. Crop ve kot pantolon giyerim." Dedi dolabını açarken.

Başımla onayladım. O sırada telefonuma gelen art arda bildirimlere baktım.

Ahmoş: Pişt

Ahmoş: Ne giydin

Ahmoş: Melihle konuştum onun evde buluşacağız daha rahat olur dedi

Ahmoş: Evi bizim villanın dibindeymiş haberimiz yokmuş aq psxkslxks

Feride: Aa wxksmz

AhFer"Kırmızı Limon" (Yarı Texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin