Update-5

168 1 0
                                    

Ghr pohncha tou bht sy guest thy ghr py. Me sidha papa k pas gya un sy mila phr neha aunty aur didi sy mila.

Thora rest kia phr guests ko deal krny lg gya. Issi trah raat k 12 bj gye. Sb logun ko different rooms me adjust kr k me neha aur didi ak room me sonay chly gye. Papa relatives k sath soey.

Me aur didi bht der baatain krty rhy neha b sath involve rhi kyu k didi ny kal shadi ho k chly jana tha iss liye me sad tha but didi k shadi k liye happy b tha.

Didi ny muj sy bola k ali meri ak baat many ga me bola bolo didi.

Vo neha ki trf dekh k boli aj sy tu inko maa boly ga. Ye meri wish ha.

Neha muskurai pr kch nai boli.

Me didi ki baat nai talna chahta tha iss liye mainy bola k maa nai mummy bolun ga. Didi ny smile kia aur mujy hug kr lia. Uss k bd neha ny b mujy hug kia aur thanks bola. Yun hi baatain krty vo donu so gye lakin mujy nind nai aa rhi thi. Mery dimagh me din me hotel me hua scene bar bar aa rha tha

. Me aasha k bary me soch rha tha.

Socha k aasha ko call kr loon lakin phr khyal aaya k raat k iss tym uss ka husband bura na mna jaey. Aur aasha mujy bta chuki thi k uska husband uss k sath acha behave nai krta iss liye me uss k liye koi mushkil peda nai krna chahta tha.

Yhi soch rha tha k nind aa gyi aur me so gya. 5 bjy room me kch movememt feel hui tou mainy halki si aankh kholi room me halki halki roshni thi mainy halki si aankh kholi tou dekha neha sirf towel me mirror k samny khri thi shaid ussi waqt naha k nikli thi mery tou hosh urr gye. Mainy ak nazar didi ko dekha tou vo so rhi thi neha ko lga k shaid me b so rha hun lakin me jag rha tha. Me aankh halki si khol kr neha ko dekh rha tha

woman-wrapped-in-a-white-towel-standing-in-a-bathroom-tying-her-wet-F736-X1

Mery hosh urr rhy thy neha k lamby baal kmr tk khuly thy aur thighs sy nichy gori legs aur gory shoulders mujy pagal kr rhy thy. Mera man kia k abi ja k neha ka jism choom loon lakin nai kr skta tha. Mera hathyar khra ho chuka tha aur meri pent me tambu bna chuka tha. Neha pichy puri tou mainy aankhain bnd kr lin aur sonay ka natak krny lga. Neha ku nazar mery tambu py pri tou heran reh gyi. Ussy lga k shaid me jag rha hun aur usko dekh rha tha lakin mainy sonay ka natak chalu rakha. Neha mery pas aai me ak ankh khuli rakh kr usko dekh rha tha. Vo mery pas aa kr beth gyi aur mery tambu ko he dekhti rhi. Jb usko yakeen ho gya k me so gya hun tou uss k mann me pta nai kya aaya uss ny hath meri pent ki or barhaya lakin phr vapas kr lia aur uth gyi.

Phr neha ny change kia aur didi ko jgaya.

Didi ny fresh ho kr mujy b utha dia.

Hm sab uth gye nashta bahr bn rha tha aur guests b nashta kr rhy thy. Hm ny b nashta kia aur phr me 9 bjy didi ko parlour drop krny chla gya

12 bjy sb log marriage hall chly gaey aur me didi ko leny parlour. Neha b mery sath thi. Neha mery sath vali seat py bethi thi aur mery dimagh me subha sy neha ka adha nanga jism ghusa tha. Me kch b kr k ussy choona chahta tha ussy choomna chahta tha mery dil aur dimagh py hawas chri thi. Neha ko dekh k mera lund khra ho rha tha. Itny me parlour aa gya.

Neha didi ko leny andr chli gyi aur didi ko ly kr aa gyi. Ham marriage hall chly gye.

Hall me didi ko betha kr me barat ka wait krny lga. Guest ko welcome krty huey mainy dekha mahir aur aasha aa rhy hain. Mainy donu ko formally greet kia aur aasha ko dekha. Uss ny nazar nichy kr ki

Uss k mind me b kal vala scene tha. Un k sath he mera friend circle b pohnch gya. Mainy papa sy sb ka intro krvaya aur naina aur riya ko didi sy milvany ly gya.

Baki friends hall me chly gye.

Baarat b aa gyi aur issi trah didi ki bidai ho gyi. Didi ki bidai k time papa neha aur me bht roey. Lakin didi ny jana he tha.

Business man to Playboyजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें