Merhaba benim adım ipek ve çok ünlü bir sevgilim var adıda emir.
1haftadan beri benle konuşmuyor ve bende ne olduğunu anlamıyordu
bunu düşünürken bi yandanda internette geziniyordum aklım allak bullaktı ve aniden bi haber gördüm emir motorla kaza yapmiş...kalbim bi anda hızlandı hemde baya hızlandı haberi görürgörmez emiri aradim ama cevap vermedi baya telaşlı bir şekilde napabilirim ona nasıl ulaşabilirim diye düşünürken bi anda emirin korumasi demir aklima geldi ve onu aradim ama oda her zamanki gibi beni önemsemediği icin meşgule attı şaşırmamıştım kara kara düşünürken aklıma emirin evine gitmek geldi aslında emir pek evde kalmazdı çünkü oturmak yerine dışarda durmayı daha çok tercih ederdi ama kazadan sonra evde olduğunu ümit ettim ve çokda acele etmeden yola çiktimemiri bi kackez daha aradım ama açmadı evin kapısını açtım ve aniden babasının sesini duydum daha yeni gelmiştim içimden babasıyla karşılaşmamak için dua ediyordum çünkü babasi baya karamsar ve anladınız siz gitmeyi düşündüm ama odadan sesler yükseliyordu büyük ihtimalle bir hizmetcisine falan kızıyodu ve kısdığı kişide sessizce duruyodu aralık kapıdan baktım heryer karanlıktıktı kocam odayı orta büyüklükte yanan bi ateşti azarladığı kişiyi göremiyodum azarladığı kışı bi adim attı ve azarladığı kişinin emirin korumasi yani demir olduğunu gördüm ve şaşkınlıkla bir an duraksadim...