medya= efsun özdemir
selamm ilk kitabım saygı duyun lütfen😭👍🏻
Alarm çalıyordu,umursamadım ve kapatdım.
6.çalışıydı ve her alarm çaldığında kapamıştım.gözlerimi geri kapatacaktım ki..
SİKTİR! BU GÜN İLK İŞ GÜNÜMDÜ!
VE İLK İŞ GÜNÜME GEÇ KALMIŞTIM!
alal acele tuvalete girdim, dişlerimi fırçalayıp işimi gördükten sonra gardolabımın önüne geçtim.
ne giyicektim ki? ilk günümdü sade ve abartısız giyinsem iyi olurdu.
siyah bluz, siyah deri pantolon, siyah kısa çizme ayrıca ve en önemlisi yünlü deri ceketim bişey eksik olmuştu sanki..
Ah! tabiki yüzün ve siyah bir çanta!
tamamen siyahtım gören cenazeye gidiyorum sanırsaçlarımı üstten sıkıca topladım ve önlerine perçemlerimi bıraktım, kahve tonu saçlarım hafif dalgalıydı bu yönünü seviyordum galiba.
medya= efsun'un kombini.
Çıkmadan son kez kendime boy aynamdan baktım, Harika her zaman ki gibi mükemmel olmuştum ay annemin taşşaklarına kurban ne güzel kız doğurmuş.
Hızlıca arabama bindim ve 20 dakikalık yolu bitirdimm. şükür bismillah!!
Hemen karakolun önüne park ettim, ve arabadan indim. Başımı yukarı kaldırdım bir gözümü kapattım.
yıllardır hayalimizdi kızım bu iş küçük efsunun hayaliydii!!
-yıllar öncesi-
"anne!" küçük efsun annesine doğru koştu ve soluklandı. meryem hanım küçük kızına bakıp gülümsedi. "bak anne babamın üniformasını giydimm cok güzel olmamısmı??!!" dedi küçük efsun. annesi efsuna baktı ve gülerek "cok güzel olmusun prensesim ama sanki biraz büyük gelmemiş mi?" dedi meryem hanım.
efsun tam annesine cevap vericekken ortama sedat bey giriş yaptı. "Ooo bu ne güzellik hanımlar." dedi sedat bey eşinin omzuna dokunup yanağından öptü, ardından gülümseyerek küçük efsununu tek koluylq kucagına aldı. "bak babaaa nasıl olmusum?" cok güzel olmuştu minik kızı, kıyamıyordu kızına ona bir şey olmasına.
en kıymetlisiydi. "çok güzel olmuşun miniğim." dedi kızına.-şimdiki zaman-
İçeri hızlı adımlar attım ve kapıda ki girişte duran kadına yönlendirdim yönümü.
ve bir şey oldu, duvar gibi sert cisme çarptım..
kafam! hissetmiyorum lanet olası cisim!
Kafamı yukarı kaldırdım gözlerimi kapatarak.
"Önüne baksana lan!" dedi orusbu çocuğu!
ona sinirlenerek "malmısın görmemiştim seni!" dedim.Herkes bize bakıyordu, ve bu beni panik yapıyordu..
"Sen? ne dedin?" dedi.
yutkundum.
Bölüm sonu💐
AYAYYAYAA HEYECANLANDIM
İLK KİTABIM AGLİCAMMMMMMM
FİKİRLERİNİZ NASIL?sorular
sizce efsun kime çarptı
efsun hakkında ki düşünceleriniz
efsun'un carptıgı kişi hakkında düşüncelerinz
hepiniz öptüm bir sonraki bölüm görüşürüz🎀💞💐
YOU ARE READING
Son Nefes
Actionarkada 'ölümle yaşam arasında bir çizgideyim' çalıyordu. balkondaydık, hava esiyordu. delisi olduğum adam ise bana bakmadan sigara içiyordu. Bana döndü, sigarasından zehiri çekti ve yüzüme üfledi zehiri. "napıcaz seninle güzel kızım?" dedi. Anlamadı...