Pov lui Nya**
Ziua a trecut deja, iar misako și pixal
încercă din răsputeri să îl ajute pe Lloyd, el se învinovățește pentru pierdere prietenilor noștri, dar vina este a lui harumi, ia trădat încredere și la folosit că să ajungă la răzbunarea astfel încât la înviat pe garmadon, iar el mi-a luat fratele prieteni și chiar iubitul de langa mine.Mi:Haide continua...
Da:Cum se descurca la antrenament?Că sa îl motivezi pe Lloyd să își recapete speranță e că și cum ai lovi un dușman de o mie de ori. Este extrem de încăpățânat.
Nya:Lloyd ridicate și luptă!
Acesta face cea ce spun dar se oprește și mă privește, ochi acea sunt extrem de îndurerați care transmit o mie de emoții și sentimente. Pixal vrea sa atace dar intervin.
N:Pix! Gata..
Imediat se oprește la semnalul meu și după îl trag pe Lloyd afara,unde ne așezăm pe o piatră.
N:Lloyd..
L:ce este Nya?
N:Poți să mă asculți câteva minute..Da ușor din cap după eu mă uit la cer și oftez.
N:știu că suntem într-o situație mai delicată, dar nu vreau sa renunț, sa îl las pe garmadon să câștige, nu vreau sa las moartea prietenilor mei să fie în zadar...
Spun îndurerată și mă întorc la el, acesta nu spune nimic doar mă privește.
L:de ce nu ar trebui sa conduci tu rezistența..
Capul sau coboră și după pleacă, imediat când a pus piciorul jos îl prind de mană.
N:Lloyd, știu că este supărat și te simți vinovat, cunosc acest sentiment dar nu trebuie să renunțăm, mereu există speranță și o cale de a se rezolva lucrurile... Nu acum nici mâine dar într-o zi va veni și timpul acela, te rog ramai cu noi și ajunta-ne să salvăm orașul.
Îl privesc în ochi, care sclipesc extrem de tare ca și cum erau verzi din nou, oftez și îmi las capul jos tristă, se pare că oricât asi incerca nu va merge.
Nu durează mult că bărbia mea este prinsa iar privirea mea se întâlnește cu al lui.
L:mulțumesc Nya pentru tot...
Rămân în stare de șoc când mă ia în brațe, după acea zâmbesc când vreau sa îl iau și el se uită la cer.
L:de azi încolo, vom face în așa fel să distrugem imperiul creat de tatăl meu și de harumi.
N:așa vom face..Și fac ceea ce face el.
Mi:Nya! Lloyd!
Amândoi ne întoarcem la misako care sa oprit brusc.
L:ce sa întâmplat mama..
Întreabă Lloyd îngrijorat.
Mi:trebuie sa plec urgent..
N:de ce?
Da:fii lui garmadon, vin după noi și nu sunt 1-2 pierd de vara...Pov lui Lloyd**
Chiar daca nu îmi place să dau birt cu fugiți nu am ce face, siguranta celor de langa mine este mai importantă decât lupta acum. Nya, mama și darath o iau înainte iar eu privesc un urmă.
L:ne vom întâlni tata, de cât curând...
N:Lloyd!Alerg și îi prind din urmă.
Da:ce vom face acum?
N:Știu unde sa mergem veniți..Toți o urmăm pe Nya, până când aud un sunet de motor.
L:sunt aici...
Nya, își lipește spatele de al meu iar mama cu pixal în fata mea.
L:îmi pare rau pentru tot, e numai vina mea că sunteți aici...
N:nu te mai prosti Lloyd, nu ai nici o vină...
L:pe mine mă vor, mai bine plecați..
Mi:fiule, tu ești singura speranță a orașului nu te putem lăsa așa.
Pix:mama ta are dreptate nu putem pierde singura șansă de câștig.Vreau sa zâmbesc dar nu apuc din cauză că fii lui garmadon își fac prezenta.
Killo:împăratul îi vrea fiul în viața cu restul să nu aveți milă!
Strigă killo ceea ce mă enervează, Nya se stabilizează iar mama cu pixal, incerca să se apare cum pot, totul pentru mine, că sa mă apere. Cu puteri sau fara puteri nu mai permit nimănui să îmi atingă prieteni.
L:stop!
N:Lloyd ce vrei sa faci?O privesc cu încredere sunt sigură că va conduce bine acesta rezistența.
L:mă predau! Dar cu o singura condiție...
Killo ordonă să se oprească după mă privesc curioși.
Nya:Lloyd nu!
L:e in regula Nya, lăsați să plece în siguranță.
Killo:bine..Toți se retrag, Mama și pixal rămân pe loc iar Nya fuge la mine și mă lovește.
Nya:de ce faci asta?
L:pentru siguranța voastră acum mergeți, voi fi bine...
Nya: nu..
L:du-te!Strig eu și o împing către mama, pixal o prinde de mana și o trage, știu Nya că este rău dar vei fi bine. Oftez și îmi arunc arma și ridic mâinile. Doi bandinți mă prind și mă trag după ei dar nu apuca că sunt loviți și cad la pământ.
Nya:sa nu mai faci asta niciodată..
Strigă și mă prinde în brațe.
L:Nya ce faci tu aici?
Nu răspunde doar mă strânge în brațe, sincer nu înțeleg ce se petrece cu ea in ultimul timp, e mereu îngrijorată și extrem de protectoare cu mine, de parcă îi este frică de ceva.
Mi:Lloyd..
Când mama strigă Nya îmi dă drumul după mamă mă ia strâns în brațe.
Mi:mă bucur că ești bine fiule...
L:mama ce se întâmplă?
Sk:Lasă întrebările și acum haide..
N:skailor!Mama mă prinde de mana și fugim către camionul de gunoi...
Va urma**
874 de cuvinte
CITEȘTI
O poveste în doi/L+N
RomanceDupă momente extrem de grele cei doi ajung să se îndrăgostească, oare ce îi așteptă pe vitor🥺