Ismerd meg a családom

1K 34 0
                                    

A családom igazándiból teljesen átlagos, az apró tikkeket leszámítva.
Anya magyartanár az egyik közeli álltsuliban, a Lincolnban, azt hiszem. Tizenhét volt, mikor véletlenül becsusszantam, ő pedig semmi áron nem akart elvetetni. A barátnőinél bújkált addig amíg elég nagy nen lett a hasa, hogy ne kaparhassanak ki onnan, ha esetleg a nagyiék azt mondják, hogy rohadtul nem kell nekik unoka.
Az, hogy kitől, vagy mitől vagyok anyának, azt nem tudom. Anya nem mondta, nem kérdeztem.
(Nagy ölelést küldök minden kiszakadt-a-gumi gyereknek❤).
Befejezte velem a gimit, majd velem, és később a húgommal a fősulit. Nagyon tisztelem emiatt. Is.
Am nagy grunge volt, büszke is vagyokrá, csak neki nagyobb a lába, 'szal nem tudom elhordani a régi creeperjét. Meg a cuccait sem adja oda.
Meg a pósztereit sem kapom meg.
Mostanában elkezdett festeni. Tájképeket meg ilyeneket fest, meg amiket kérnek tőle.
Nagyon király és fiatalos, meg minden, de néha olyan, mintha ő is még tini lenne. Oké, totál normálisan öltözködik már, hiszen tanár, meg alapjáraton rohadtul ő a felnőttségesség, de nem mindig.
A húgom, Megan, a féltesóm, szal még csak a nevünk sem mutatja a rokoni kapcsolatot. Szőke, szürke szemű, totál átlagos és az elvált szülők gyermekeihez képest egész kiegyensújozott, tizenhároméves nyomi.
Irritáló, hisztis, és 5sos-t hallgat. Természetesen mióta a 1D feloszlott. Hm, azt hiszem, ez elég sokat elmond róla. Harry, és anya nár vagy hat éve elváltak, de most kitalálták, hogy megint nagyon szeretik egymást, és összejárnak. Remélem nem jönnek össze. Mindegy, legalább Magent jól nevelik. Rendesen tanul, nem marad ki itthonról és nem rongálja a testét semmivel. Jó, hogy fülbevalója lehetett egyáltalán. Mikor a karikám szúrattam - persze előtte megbeszéltem anyuval, nehogy kiakadjon és kitépje a fuckin-pálcazáras-fuckin-karikát (akinek van pc-je érti) -, ő is akart, mert a fiúbandájának az egyik tagjának van, és mivel ő épp belé vala halálosan szerelmes, és olvasgatja a lehetetlenül perverz textinges fancikkeket róla.
Anya felhívta Harry-t,aki azt mondta nem, Meg kivágta meg bevágta az ajtaját és két napon át nem jött ki és csak zabálta az édességet édességgel, szal az utánna levő három nap gyakorlatilag a wc-ben lakott. Képzelheted.
Na de kiheverte, mivel kapott egy macskát. Szerény személyen besétált egy kisállatshopba, és megvettem a legdrágább, leg fajtatisztább és leg szőrösebb macskát, ami a kirakatban volt.
Oké, igazából egy nyugdíjas néni sózta rám, mikor megsímogattam hazafelé menet, de legalább kaptam mindent: hordó-cuccost, kaját, almot, almostálcát, meg még az oltási könyvet is.
Szal haza vittem, a kis pokolfajzat örült neki, a macska meg leszellentette, mikor fel akarta venni az ölébe. Szóval így lett Puki, annak ellenére, hogy a kiskönyvébe a Fenséges név volt elkönyvelve.
Aakiraly: hogy vagy? :)
Soso: megint rossz szám?
Aakiraly: neeem mos nem xd
Soso: akk egész jól, és te?
Aakiraly: képzeld épp filmet akartam nézni de valami pornóoldalt adott be a gép esküszöm és találtam egy jö vidit :D
Soso: ahhaaaaa...
Aakiraly: de kajak :0
Soso: és én mér akarnék pornót nézni veled? nem akarom látni ahogy sátrat versz
Aakiraly: bazzeg nem közös maszti maratont akarok veled tartani
Soso: fuuuuj gech na hagyjál xxxx(((
Aakiraly: de ne máááár :00 a nő rohastul olyan benne mint a matektanár!!!!!!
Soso: öt perc és lenn vagyok

FrendzónWhere stories live. Discover now