14

84 16 30
                                    

"Kacchan bunu içer misin?" Izuku sevimli bir ifade takınarak elindeki silindir şeklindeki kabı Kacchan'a uzattı. İçinde su gibi şeffaf bir sıvı vardı.

"Bu ne, Izuku?"

"Hatsume-san'ın son icadı olan sıvı arındırma makinesiyle arındırılmış çişim."

"Ne... Çişini mi içeyim? Iy iğrençsin Izuku." İğrenmiş bir ifadeyle baktı.

Izuku sinirlendi. "Arındırılmış çişimi bile içermiyorsan neden sevgiliyiz ki!? Hem bu pis değil!"

"Yine de iğrenç, içmem ben bunu."

"Şimdi çişimi içmeye iğreniyorsan ilerde nasıl sevişeceğiz biz!?"

"Izuku ne diyorsun ya!?"

Izuku somurttu. "Şimdiye kadar bitirmen gerekiyordu."

Kacchan pes ederek zaten arıtılmış diye düşündü ve kabı aldı, içmek için dudaklarına götürdü. İçemeden Izuku onun kolunu tutarak durdurdu.

Kıkırdayarak "Tamam, tamam içmene gerek yok." dedi.

Kurtulmuş olan Kacchan rahatladı. "Beni mi deniyorsun Izuku? Aslında garip hareketlerin beni korkutuyor. Umarım yakında ayak falan yalatmazsın..."

"O kadar ruh hastasına mı benziyorum Kacchan?" Dedi az önce çişini içirmeye çalışmış kişi.

Ortamda oluşan sessizlikle kafalarını odanın başka bir tarafına çevirdikleri an onlara bakan Iida'yı gördüler.

"Iida... Sen ne zamandır oradasın?"

"Yeterince uzun." Yargılayıcı bakışlarıyla odayı terk etti.

Iida bu ikisi sevgili olduktan sonra saçmalıklarının çözüleceğini sanmıştı. Ama gördüğü kadarıyla hâlâ aynılardı. Belki de psikoloğu iptal etmemeliydi. Ama bu gördüğü şeyi nasıl açıklayacaktı ki? Bir hacker tutup ikisinin mesajlaşmalarını ifşa etmeye karar verdi. Mesajlaşmalarında böyle şeyler olduğuna emindi. Aslında bunu yapması etik olur muydu? Neyse, önemli olan arkadaşlarının akıl sağlığını düzeltmekti.

Bir hacker tuttu ve Katsuki ve Izuku'nun mesajlarına ulaşabildi. Son bir haftanın mesajlarına bakacaktı. Zengin olduğu için hacker bulması uzun sürmedi. Hacker'ın ulaştığı o mesajlar:

kacchan: Izuku Bey bugün harç kararken bir şey dikkatimi çekti, çok üzgündünüz, iyi misiniz?

izuku: Yok bir şeyim Katsuki Usta iyiyim ben

kacchan: Var bir şey var, şantiyemizin biricik mühendisinin canını sıkmış birileri, ben anlarım, kim sıktıysa söyle çocuklara gereğini yaparız. Sigortanı mı eksik yatırmış o müteahhit olacak komprator!

izuku: Anlamıyor musun Katsuki Usta, sana vurgunum işte... O amele yanığı vücudun, o kollarında iş yapmaktan çıkan şekilsiz tuhaf kasların, o 2,5 litrelik fantayı çılgınca kafana dikerken çenenden süzülen damlalar, o tuhaf küfürlerin... Hepsi beni benden alıyor!!

kacchan: Koskoca inşaat mühendisi Izuku Bey bana mı bakacak?

izuku: Bakmak ne kelime Katsuki Usta, gözlerimle yiyorum seni, seni izlemekten iş güvenliğini ihmal edecek dereceye geldim, alnından akan teri siyah atletinle silişin, çömez çalışanlarımıza karşı takındığın sert ve hoyrat tavır...

katsuki: Ben de sana boş değilim ama sen de körsün!! Daha dün sana bakarken bakarken elimdeki kalası bizim Denki'nin kafasına vurdum çocuk dünden beri Japonca konuşamıyor... Bu aşk, projenin geleceğini tehlikeye atmaya başladı Izuku! Kendimize gelelim...

izuku: Hep başkalarına mı yuva inşa edeceğiz? Gel bir yuva da kendimize inşa edelim kaslı herkülüm! İmar planının canı cehenneme!

kacchan: Izuku senin ağzın neler söyler? Bu bir evlenme teklifi mi??

izuku: Evet evet evet!

Bu mesajlar neydi böyle? Fantezi falan mı yapıyorlardı? Iida hacker ve psikoloğun Katsuki ve Izuku için etkili olmayacağını anladı, onlar düzeltilemezdi. Kendi akıl sağlığını korumak için psikoloğa kendisi gitmeye başladı.



















i nandesu - bkdkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin