Bölüm 70

75 8 0
                                    

Chunin sınavının ikinci aşaması resmi olarak bitmiştir. İkinci aşamayı başarılı bir şekilde geçen herkesin odaklanması gereken önemli bir şey vardı. Çeyrek finaller...

Naruto'dan :

Chunin sınavının ikinci aşamasının son karşılaşması Dosu ve Hinata arasında geçmişti. Bende dahil olmak üzere herkes Dosu'nun bu karşılşamayı kazanacağını düşünüyordu. Ancak Hinata'nın tek bir darbesiyle Dosu'nun çakra merkezini çökertmesi hepimiz için büyük bir ters köşe olmuştu.

Hinata'nın kaybetmeyi göze alıp böyle bir hamle yapması çok havalıydı. Tek kelimeyle inanılmazsın Hinata !

Dosu ve Hinata'nın karşılaşması bittikten sonra babam ve misafirleri savaş alanına doğru indiler. Sanırım çeyrek finale çıkan kişilerin isimlerini söyleyecekti.

Babam mutlu bir şekilde "Chunin sınavının ikinci aşamasını güzel bir şekilde geride bıraktık. Hokage olduğumdan beri heyecanın yarıda kesilmediği karşılaşmalar izletttiğiniz için hepinizi yürekten kutluyorum." dedi.

Rasa , babamı onaylayarak "Şunu söyleyebilirim ki Kazekage olduğumdan beri ilk defa bir chunin sınavında rekabetin bu denli zirvede olduğu karşılaşmalar izledim. Anlaşılan yeni nesil , bizim neslimizi aratmayacak." dedi.

Hokage ve Kazekage'den övgüler almak herkesin başarabileceği bir şey değildi. Çeyrek finale çıkamayan çoğu kişi babam ve Kazekage'den övgü aldığı için yüzlerinde bir tebessüm oluşmasına sebep olmuştu.

Babam "Ancak bu bir sınav olduğu için ikinci aşamayı başarılı bir şekilde geçip çeyrek finale çıkan isimleri söyleyeceğiz. Söylediğimiz kişiler 2 adım öne çıksın." dedi. Bunu dedikten sonra elindeki kağıdı Kazekage'ye uzattı.

Kazekage kağıdı aldıktan sonra isimlerimizi okumaya başladı. "Uzumaki Naruto , Uchiha Sasuke , Haruno Sakura , Subokuno Gaara , Yuki Haku , Hyuga Neji , Nara Shikamaru , İnuzuka Kiba" diye isimlerimizi okuduktan sonra isimini duyan kişiler 2 adım öne çıktı.

Babam ilk önce bana gururlu bir şekilde baktı. Sonra diğerlerine bakarak "Çeyrek finale yükselen sizleri ekstra tebrik ediyorum. Şimdi size Çeyrek finalin mantığını açıklayacağım. Artık sizin kazanıp kazanmamınıza değil , savaş şeklinize bakacağız." dedi.

Sasuke ciddi bir şekilde "Nasıl yani ?" diye sordu.

Babam "Yani , savaşı kazanan kişiler yine bir üst tura çıkacak ancak bu turnuvanın sonunda sadece 1 kişi chunin olmayacak. Eğer verdiğiniz mücadele çok iyiyse Rasa ile ortak karar sonucu o kişiyi de chunin yapabiliriz." dedi.

Sakura "Yani çeyrek finale kalan 8 kişinin 8'i de chunin olabilir öyle mi ?" diye sordu.

Babam "Doğrudur , öyle bir ihtimal var." dedi. Bunu dedikten sonra herkesin yüzünde bir heyecan oluşmuştu. Çünkü chunin olmak için önümüzde hiçbir engel kalmamıştı. Kaybetsek bile chunin olabiliyorduk. Bu çok güzel bir haberdi.

Neji "Çeyrek final karşılaşmaları ne zaman olacak ?" diye sordu.

Babam "3 gün sonra başlayacak. Ancak bu sefer sizi bütün Konaha halkı izleyecek. Bu yüzden kendinizi iyi hazırlayın." dedi.

Göğüsüme gererek "Sen oğluna güven babalık" dedim. Bunu dedikten sonra bütün gözlerin benim üstümde toplandığını hissetmiştim. Ama daha sonra çoğu kişi gözlerini devirerek bana bakmayı kesmişlerdi. Sanırım artık herkes benim bu halimi kabullenmeye başlamıştı.

NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin