וואו כבר חשבתי שלא יהיה פרק 😂❤️ אבל אתן אף פעם לא מאכזבות
למי נקדיש היום את הפרק?
אקדיש אותו לעצמי כי יש לי היום 5 שעות להעביר ברכבת #הצילו
ועכשיו ברצינות- אני אוהבת אתכן כל כך!
אני מרגישה שאני לא אומרת את זה מספיק אבל תודה על כל התמיכה והאהבה שלכן. זה כל כך לא מובן מאליו!קריאה מהנה 💖💖
💙💚
נקודת מבט לואי 💙
אמיליה נשארה איתנו לכמה שעות נוספות, אז הנחתי שהמצב ביניהם הסתדר. בכל זאת, תכננתי לשאול את הארי לגבי השיחה שלהם ברגע שניפגש לבד, כי לא רציתי להניח סתם. ידעתי שעדיין יש סיכוי שהוא כעס עליי על כך שהזמנתי אותה, ואולי הוא היה נחמד אליה מנימוס.
לא הספקתי לדבר איתו וכבר הייתי צריך ללכת לזאין, שחיכה לי ביחד עם חברנו הבלונדיני. נייל חשב שאמיליה הלכה לחברה, מה שמעט עיצבן אותי, כי לדעתי אמיליה כן הייתה צריכה לדבר איתו על הארי ועל איך שהיא מרגישה לגבי מה שעשתה לו, אך לא יכולתי באמת לשפוט אותה.
הרי גם אני עדיין לא סיפרתי להם על הארי ועליי. אמנם בשבילי זה קצת יותר מסובך, כי זה לא רק לספר על הארי- זה גם לצאת לגמרי מהארון, אבל יכולתי לפחות להתחיל מלספר להם שהארי ואני מדברים. אבל זה הלחיץ אותי. לא רציתי שישאלו שאלות. לא רציתי שיחשדו.
רציתי שהכל ילך בקצב שלי. רציתי לספר להם כשארגיש מספיק בנוח.
עמדתי בחדרי לאחר שחזרתי מהבית של זאין. הוא ונייל יצאו למסיבה, גם אמיליה אמורה להגיע אליה. למרות שהם ניסו לשכנע אותי להישאר וללכת איתם למסיבה, לא רציתי. אמרתי להם שאני צריך להיות עם הקטנות, אבל למעשה, פשוט רציתי לראות אותו.
אז פתחתי את החלון ודפקתי על החלון של הארי. לאחר כמה דפיקות, הוא פתח.
"כבר התגעגעת?" הוא שאל, ואני צחקקתי.
"אתה תיתן לי להיכנס?" שאלתי אותו, והוא לקח צעד אחורה ופינה לי את הדרך. הארי היה לבוש עם מכנסי הפיג׳מה הרגילים שלו, והיה ללא חולצה.
למרות שראיתי את גופו מספר פעמים לפני כן, לא יכולתי שלא לעצור ולבהות. הגוף שלו היה כל כך יפה ושרירי, ממש כמו של אל. המשכתי לתהות לעצמי איך הוא הצליח להסתיר את זה בבית הספר, ללא ספק היה לו את הגוף היפה ביותר מכל התלמידים. כולל הבנות.
"אנחנו נדבר על מה שהיה היום, או שאתה מעדיף להמשיך לבהות בי?" הוא שאל, ואני הבטתי בו עם לחיים בוערות. לעזאזל, כמה השפעה יש לו עליי.
הרגשתי כבר בנוח לקפוץ על המיטה שלו מבלי לבקש אישור, לא מוריד את מבטי ממנו למרות שידעתי שעומדת להתחיל שיחה קשה.
YOU ARE READING
Behind Closed Doors || Larry Stylinson
Fanfiction**גמור** הם היו הפכים גמורים. הארי מופנם, לואי רועש. הארי שנוא, לואי אהוב. הארי הומו, ולואי.. זה עדיין בסימן שאלה. אז מה קורה כשלואי מחליט להפנות את השאלה לאינטרנט, ושם הוא מכיר את הבחור שעומד לשנות את הכל? פאנפיק על לארי סטיילינסון :) אזהרות- * מכי...