Öncelikle bu bölümü bakıyorsanız sonuna kadar okumanızı öneririm.
(Ve ismimi vermek istemediğim için kendime küçük bir takma ad taktım. Sevgili okurlar beni bu kitapta dondurma olarak tanıyacaksınız."Hayatımın spor ayakkabılarımdan topuklulularıma geçen bir evredeyim.
Ve etrafta rahatlığımla bilinirim. Kimsenin de ağzından düşmem, dondurma kalkmaz, dondurma sadece telefon bakar, ya da kızım sen yürüyor muydun?
Bunlar beni hayatta tanıtan üç kelime.
Kalkmamak, telefon bakmak ve yürüdüğüme şaşırmak.
Ben buyum, aslında çok fazla teknoloji meraklısı biri de değilimdir. Sadece çevredeki bir takım kendini kralın ajanıymış gibi annelerimiz ajanı sananlar bizi ispiklemek peşindedirler.
Ve herşeye rağmen pozitif olmak gerekir.
Mesela....
Mini bir etek üzerine yarım bir tişörtle çarşıya çıkacağıma kot pantolan beyaz penyeyle çıkarım daha iyi.
Elbette paçalarından karizma akan erkekler o zaman bana bakmaz.
Eh be tarz çocuklar tüm hatayı bizde arayacağınıza hiç sordunuz mu kendinize sorular?
"Neden hep aynı kızlar?"
Cevap basit ve iki kelime.
"İthalat ve İhracat"
Yani al ve sat. Kullan kullan işe bitince sal sokağa.
İşte sırf bu yüzden kesinlikle en iyi biz olmayacağız.
Çünkü iyi malın alıcısı her zaman çok olur.
Varsın kötü biz olalım. Unutmayın kızlar kadınlar seçilmez, seçer.
Yani bu konuda birinci kuralımız;
-Bizi kullanmaya çalışanlara asla taviz vermiyoruz. Tam tersi adam nasıl kullanılırmış biz onlara gösteriyoruz.
İkinci kural;
-Erkeklerin bizi beğenmesi için buramız oramız açık dışarıya çıkmıyoruz. Unutmuyoruz bayanlar. İyi malın alıcısı her zaman çok olur.
Üçüncü Kural;
-Başkalarının bizi eleştirdiğini duyuyorsak kulak ardı ediyoruz. Unutmuyoruz ki meyve veren ağaç taşlanır kızlar."
Dördüncü kural;
-Benim gibi tipinizin kayık olduğunu asla düşünüp ergenlik depresyonlarına girmiyorsunuz.
Unutmayın bayanlar;
Adriana Lima'da ergen oldu.
Ve asla pes etmiyoruz kızlar, çünkü hepimiz birgün kuğu olacağız
Sizleri seviyorum hanımlar...(Not: Kitabımı baylar okuyamacak diye birşey yok hatta çok sevinirim. Bu sayede biz kızları yakından tanırsınız.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çirkin Kızın Günlüğü
General FictionUnutma kendini benim gibi zanneden şahsiyet; Çirkin ördek yavrusu bile bir gün kuğu olacaktır. Zamanda yaşadıklarımın arkasında saklandım hep, sonra çabalamayı öğrendim daha sonra ayaklarımın üzerinde durmayı. Bu kitap eğer en derindeyseniz hem sizi...