Yeniden merhabaaa
Bu gün çok enerjiğim :))))
Her gün bölüm atacağıma söz vermiştim. İleri bölümlerde keçmişe gidip geleceğiz. Şuan kitabın kaç bölüm olacağını bilmiyorum. Göreceğiz.
Bu bölüm kaosss olacakkk
Yaşasınnnn
İyi okumalarrrr <3333....
Bıkkın bir nefes verip kendimi yatağa attım. Ceylinde yanıma yerleşmişti. Bu gün Ceylinin evine gelmiştim. Aslında biraz zor olmuştu. İzin almak için yapmadığım şey kalmadı. Bir zahmet işe yarasın.
Başımı sağa çevirdim.
"Sen ne düşünüyorsun? Sence Damla haklımı."Dedim yüzünü izlerken.
Gözleri kısıldı. Ne zaman bir şey düşünse gözlerini kısardı.
Konuşmak için dudaklarını araladı.
" Yani Damla kendi açısından bana göre haklı. Ama yazdığı mesajlar hiç doğru değildi. Sende kendince haklısın ama. Ancak Damla seni dinlemediyse kendi aptallığı. Hem kızıyor hemde anlatmanı istemiyor."
Ofladım. Nasıl bir durumun içine düşmüştüm ben?Yataktan kalkıp oturur pozisyona geçtim.
" Ve yaptığım hediyeyi mahvetti. "Dedim kısık sesle.
Ceylin üzgün gözlerle bana baktı. Düşünmeden ona sarıldım.
" Artık bıktım Ceylin. Tehdit edilmekten, dövülmekten ve yargılanmaktan. Ne yapacağım? "Sol gözümden bir yaş düştü. Sarılışıma karşılık verdi. Çilek kokusu doldu burnuma." Şşş. Geçecek. Bak göreceksin. Hepsi geçip gidecek ve mutlu olacaksın. Ve ben hep yanında olacağım. "Dedi sıcacık sesiyle. İyiki hayatıma girmişti Ceylin. Beni anlayan bir insanın hayatımda olması çok güzeldi.
Aynı anda bir birimizden ayrıldık.
" Puding yiyelimmi? En sevdiğinden hemde. "Neşeli sesiyle ayağa kalktı.
Gülümsedim. Bende ayağa kalktım. Birlikte mutfağa geçtik.
Akşama kadar Ceylinlerde kaldım. Biraz sohbet ettik. Ardından dedikodu yaptık.
Geç olduğunu anlayınca vedalaşıp eve gittim.Evde hiç kimse yoktu. Babam muhtemelen işteydi. Annemde iş gezisine gitmişti. Evde yalnız olmayı seviyordum. İnsan huzurlu oluyordu. Bazıları evde yalnız kalamaz bazıları ise yalnız kalmak için an kollar.
Ben ikinci seçenek oluyordum.
Anahtarı kapının oraya bırakıp odama geçtim. Babamın gelmesine daha iki saat vardı.
Rahat haraket edebilirdim.
Telefonu elime alıp sosyal medyada gezdim. İlginç bir şey yoktu. Tam telefonu kapatacaktımki ekrana gelen bildirimle kaşlarım çatıldı.
Üstüne basıp sohbete girdim.Bilinmeyen numara: Selammmm
Bilinmeyen numara: Nasılsın?
Bilinmeyen numara : Aslında bu gün iyi görünüyordun ama bir sorayım dedim
Eda: Sen kimsin?
Bilinmeyen numara: Gelecekteki beyaz atlı prensin
Bilinmeyen numara: Ee numaranı nereden aldığımı sormayacakmısın?
Eda:Eğer bilmemi isteseydin en başından söylerdin adını
Bilinmeyen numara : Mantıklı
Bilinmeyen numara : Vee evet söylemeyeceğim :D
Eda: :D
Bilinmeyen numara: Bu arada engellemedin
Billinmeyen numara: Şanslı günümdeyim sanarım :)))
Bilinmeyen numara: Ben ilk yazdığım an engellersin sandım he(iletilmedi)
Bilinmeyen numara : He? (iletilmedi)
Billinmeyen numara: Aa ama yeni numarada alamamki(iletilmedi)
Billinmeyen numara: Alacağım lan! (iletilmedi)
Bu neydi şimdi?
Böyleleride benim karşıma çıkıyor hep. Engelleyip sohbetten çıktım. Okuldan biri olmalıydı.
Çünkü numaramı anca ya sınıf grubundan yada başkasından almıştır. Umarım manyak biri değildir. Birde onunla uğraşmak istemiyorum.
Telefonu kenara bırakıp ders çalışmak için masama oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece senin
ChickLitEda Yılmaz sıradan kızlardan biridir. Okul derslerinde çok başarılı bir kızdır. Ancak hiç kimsenin bilmediği sırrı vardır. Sizce bu sır nedir?