Siedziałm na korytarzu, słuchając muzyki na słuchawkach. Octavia w tym czasie była w toalecie. Gdy rozglądałam sie po korytarzu zauważyłam Dziewczyne z swoimi kumpelami. Cassy Render, Jedna z popularnych osób w szkole, która jest totalnym ego topem. Nie lubimy sie nawzajem więc jebać, ale czasem przypierdala sie do mnie. W placówce jest taki jeden uczeń o imieniu Aron Sherman. Strasznie nienawidziłam chłopaka bardziej niż Cassy, a on sie przyjaźnił z Dziewczyną, lecz nienawidząc mnie tak jak ja jego. Na pewniej przerwie podeszła do mnie ta typiara z swoją bandą świeżaków i jedna z nich tak z dupy wylała na moje włosy wode.
-HEJ CO ROBISZ?!?- zapytałam podniesionym głosem, gdy Cass sie tylko zaśmiała Po czym sie odezwała.
- Oj już nie płacz. To tylko woda, wysechną ci te twoje kudły.- odpowiedziała złośliwie po czym zaczeła sie naśmiewać z sowimi psiapsółami.
- Idzie szukać atencji u kogoś innego, bo u mnie jej nie znajdziecie- musialam stwierdzić fakty bo inaczej by sie nie odwaliły. Wsumie i tak tego nie zrobiły. Jedna z nich mnie popchnieła przy czym sie WYJEBALAM. no ale cóż. Oczywiście Cassy musi coś palnąć bo tak łatwo nie odpusci.
- Słucham. My niby szukamy atencji? Dziewczynko ty chyba nie wiesz z kim gadasz w tym momencie.- I sie zaczyna. Drama na pół szkoły. Dziewczyny zaczeły sie ze mnie smiać i wyzywać gdzie pół korytarza to słyszało w z wszczególnośći on. Aron Sherman. Ale miał wyjebane. I WTEDY.... z kibla wróciła Octavia. Dziewczyna podeszła do mnie i zapytała.
- EJ KURWA CO SIE TU ODPIERDALA?!- zapytała po czym spojrzała na gang świeżaków.
- Japierdole znowu one- mowi zażenowanym tonem. WTEDY (V2) w zdanie Octavi wjebał sie ego top.
- A ty czego tu lampucero.- powiedziała zlosliwe Cassy do Octavi.
- Nie podskakuj bo w sufit jebniesz.-
Odpowiedziała Octavia PO CZYM do rozmowy wpierdolił sie Aron.
- Odpierdol sie od Niej.- Chłopak powiedział próbując obronić cassy, i sie zdenerwował.
Dziewczyna miała odpowiadać lecz w zdanie wtrąciła sie Cass.
-Přestaň, ty kurva.- zapomniałam dodać że mimo polskiego ona potrafi też mówić po czesku. Ale nie przeszkadzało mi to ponieważ bardzo dobrze znam czeski tak jak Octavia.
(AUTOR: Přestaň, ty kurva TO ZNACZY PIERDOL SIE KURWO).
Aron postanowił zakończyć tą "wielką" drame i poprostu wzią Cassy za rękę i odszedł z nią.----------------------------------
|AUTOR: WIEM ZE KTÓTKIE ALE TRZEBA WKOŃCU COŚ OPUBLIKOWAĆ TAK? TAK WIĘC MACIE NARAZIE TO POZNIEJ BĘDZIE WIĘCEJ|
CZYTASZ
|☆Enemies To Lovers ☆|
FantasyLea White to zwyczajna dziewczyna, Ma swoją przyjaciółkę, Octavie Smith która ją wspiera w różnych sytuacjach. Bohaterka ma prawie że normalne życie, Było by w pełni normalne gdyby nie jeden chłopak, Aron. Tak właśnie sie nazywa. Dziewczyna nienawid...