זואי-
וואי איזה שעון מזויין, בא לי לחזור לישון.
אין לי כוח ללמוד היום.
אבל הי, מסיבה לא ידוע בלייק עובר לכיתה שלנו היום, הילד הרע של השכבה, הסטוציונר הידוע של השכבה, או מה שתבחרו, כיביתי את השעון וקמתי, צחצחתי שיניים התלבשתי בג׳ינס קצרצר וגופיה לבנה, סירקתי את שיערי החום ויצאתי.
עליתי על האוטובוס שרוב הילדים בשכבה שלי נסעו בו, ישבתי ליד החברה הכי טובה שלי, קים.
קים היא ה-חברה הכי טובה שלי מכיתה ז' אשכרה מכיתה ז' עד היום (י"א)
שירדנו מהאוטובוס ראיתי את נדב, ידיד שלי, אני וקים ניגשנו אליו ונכנסנו ביחד.
אני וקים ונדב נכנסנו לכיתה, יש עוד רבע שעה עד שיתחיל השיעור, אני וקים יושבות מאחורה בסוף הכיתה, נדב יושב לפנינו עם אור ידיד שלי, בלי ששמנו לב היה צלצול, כולנו התיישבנו והמורה נכנסה, אבל שניה, איפה בלייק? הוא לא אמור לעבור לכיתה שלנו היום? הדלת נפתחה, בלייק נכנס בה עם המנהל כמובן, בלייק נראה כמו אליל, גופו החטוב, החיוך הממכר שלו, שיערו השחור, הוא פשוט מושלם. המנהל קטע את מחשבותיי ואמר לבלייק להכנס לכיתה במבט עצבני, בלייק גלגל עניים והתקדם לשולחן ליידי וליד קים, המקום היחיד הפנוי שנשאר, אני וקים יושבות לייד החלון, קים לייד החלון ואני בצד השני, זה אומר שבלייק ממש חצי מטר ממני. סביב בלייק יושבים חברים שלו אחד מחבריו שאל אותו "מה אחי למה באת באיחור?" וצחק, "סתם איזה ילד בכיתה י' חושב שהוא יכול לדפוק לי כתף במדרגות" בלייק ענה לו וחייך חיוך שאומר 'זיינתי אותו מכות'.
יש בו משהו מפחיד, אבל יש בו משהו שאני לא יודעת איך להסביר, או שהיופי שלו סתם מטשטש את ההתנהגות שלו, כן זאת גם אפשרות..
YOU ARE READING
My Boy.
Romanceהוא עבר אליה לכיתה. הילד הרע. הסטוציונר. הוא לא שם עליה בהתחלה. עד שהוא נזכר, היא תפסה מישהו. מישהו שקרוב אל ליבו. הם היו ביחד? או שהיא תעדיף את האחר?