Máté
-Csáó, csáó srácok! Mai streamben szokásosan reagálni fogunk, már összerakták nekünk a videókat, és hát kezdjük is ezzel a videóval..
//-Stream után-//
-Hát Kéjdi, ez egy jó hosszú stream volt, de úgy láttam, hogy bejött a népnek. -jelentettem ki, büszkén.-
-Akkor most mi tévők is legyünk? -sóhajtottam.-
Arra lettem figyelmes, hogy Kéjdit nem érdekli a kérdésem, így ránéztem, és mielőtt megtudtam volna szólalni, kezeit vállaimra rakta, és megcsókolta ajkamat.
Meglepődtem. Ilyet még sohasem csinált.. Furcsa kérdések kezdtek felmerülni bennem:
"Akkor most mégis kedvel engemet?"
"Az álmom.. valóra vállhat?"...
Több kérdést magamnak sem tehettem fel, hiszen itt volt az alkalmam, hogy végre én is megcsókolhassam évek óta először.
Hosszú csók volt. Mikor elváltunk egymástól, mindketten szótlanul bámultuk egymást egy rövidebb ideig.
-Dávid, te.. kedvelsz engemet? -tettem fel az újabb kérdést.-
-Máté.. én.. mindig is szerettelek, csak.. tudod.. nem tudtam tovább elrejteni igaz érzéseimet irántad..
-csuklott meg néha-néha hangja Dávidnak--Én is féltem elmondani neked. De mivel most már tudjuk, hogy mit érzünk egymás iránt..
Aztán eszembe jutott. Hát Dávid barátnője? Ő most megcsalja pont én velem?
-Várjunk csak, de hát a barátnőd?
-Nem mondtam neked el még, sajnálom. De előző héten szakítottunk.. ezért voltam a napokban ilyen letört. De úgy látom többet már nem leszek az. -nézett mélyen szemeimbe, miközben láttam arcán, hogy elpirult.-
-De pontosan mi is törté-
Nem tudtam befejezni a mondatomat, annyit éreztem, hogy már megint ajkaimat ízlelgeti.
Miután befejezte, így szólalt:-Nyugi, most már minden rendben van. És én valamiért mindig is sejtettem, hogy kedvelsz engem. Olyan megérzés volt.
-Hát, jól tudtad -kuncogtam el magamat-
-Szeretlek, Dávid.-Én is téged, Máté.
És hosszas időkön át csak ölelkeztünk.
-Már késő van, vacsira mit kérsz? -kérdezte Dávid-
-Hát én most semmit, na az már biztos! Tele ettem magamat azzal a három Smashy burgerrel.. na meg még a sült krumpli..
-Rendben, de teát azért főzök. -kacsintott rám-
-Milyen ízűt? Van gyümölcsös, zöld, de a hűtőben Icetea is van.-Elég nekem most az Icetea, köszi tesi.
Épphogy kiöntötte nekem egy friss pohárba, és már hozta is.
-Köszi, kicsike.
-nyomtam egy puszit orcájára--Semmiség! Esetleg valami filmet nem-e szeretnél megnézni?
-Ja, ja, felőlem. Na de mit is?
-Figyelj csak, ez szerintem jó lesz, tetszeni fog.
Hát el is indította Dávid a filmet, és már perceken belül el is aludt. Már ezelőtt is láttam rajta, hogy eléggé nem volt kipihenve a napokban.
"Milyen aranyosan alszik." -gondoltam.
Én is lehunytam szemeimet, ahogy vállára döntöttem fejemet.Így telt el ez a csodálatos éjszaka.
////
~Ez lett volna az első kis rövid fejezetem, remélem bejön eddig!
Igazából csak mókából kezdtem el írni ezt az egészet, de remélem tetszik!~
Következő részek =
🔜🔜
YOU ARE READING
Már rég be kellett volna vallanom • Icehavok X KDS | Gay story |
RomanceKét jóbarát, ICE és KDS. Másnéven Tálas Máté, Kelemen Dávid. Évek óta ismerik egymást, de még csak most sikerült kibogózniuk egymásból, hogy kedvelik egymást. Egy random, kis izgalmas story, ha 2okos fan vagy, és legjobb duónak tartod őket, ajánlom...