זואי- אני וקים שמענו על המועדון בחיפה, החלטנו ללכת ביחד, בזמן שאני לבושה בשמלה שחורה קצרה עם מחשוף בחזה שמבליטה אותו, ראיתי את ליאור, הוא חבר של בלייק לדעתי, שניה, אם הוא פה, זה אומר שגם בלייק?
ראיתי את ליאור מסתכל עלי וסורק את הלבוש שלי,
הוא עלה במדרגות במהירות, שם כל החרמנים שמזדיינים, הוא בטח הלך לקרוא לו או משהו,
אוקי אני חושבת יותר מידי. מה כבר יקרה?
כולה החתיך של השכבה שכל הבנות רוצות כולל אותי נמצא פה. כולה? לא זה לא כולה.
סעמק אני חושבת יותר מידי, "רוצה משהו לשתות?" מציעה לי קים, "כן תביאי לי משהו"
עניתי. קים חזרה עם הכוסות, אין לי מושג מה היא שמה לי ולא כזה אכפת לי, היא מוציאה שני סיגריות ונותנת לי אחת, אנחנו מעשנות ומדברות, פתאום אני קולטת את בלייק מתמזמז עם איזה מישהי על הקיר, קים לקחה לי את היד והובילה אותי לרחבת הריקודים, כולם רקדו וזזו, אני וקים התחלנו לזוז קצת וזרמנו עם הקצב, קים הלכה לדי ג׳יי ואמרה לו משהו, אני לא בטוחה מה, לא שמעתי כלום, קים חזרה אליי ואני צורחת לה "מה אמרת לו?", "תכף תראי" היא עונה לי בצרחה, חייכתי לה חיוך קטן ואז התחלף שיר, למוזיקה שחורה. אין היא פשוט יודעת מה אני אוהבת.
התחילה להתנגן המנגינה של השיר "טן טן טן" זה שיר נדוש ומוכר, אבל יש משהו בשיר שגורם לי לזוז, הסתכלתי עליה במבט של 'את ממש רוצה להרוג אותי נכון?', אני וקים רוקדות,זזות עם כל הגוף, ופתאום גבר גדול שרירי בלונדיני עם עניים ירוקות נראה לי. לא כל כך ראיתי, הוא התנגש בי והתחיל לרקוד צמוד אליי, אני כל כך שיכורה שפשוט זרמתי איתו,הוא החזיק לי באגן והרים אותי על הכתף שלו, לא יכולתי לזוז, ניסיתי להתנגד, אבל הוא חזק מידי, "תוריד אותי חתיכת מפגר" אני אומרת לו, "שתקי שניה נו" הוא אומר לי.
העניים שלי עוד שניה נעצמות אני רואה את בלייק וליאור מסתכלים ומצביעים עלי, לא יודעת מה הם אומרים, אני בקושי מזהה אותם, ירדה לי דמעה, אותי בחור שלקח אותי נכנס לאחד החדרים ושם אותי על המיטה, הוא נראה טוב, הוא מתחיל להוריד בגדים, שיט. אני לא רוצה את זה. "מה אתה עושה?"אני שואלת, "תשתקי ותטפשטי" מה לא הבנתי מה קורה וברגע אחרי אני רואה אותו מפשיט אותי, אני נשארתי בחזיה ותחתונים, "את בתולה?" הוא שואל, "למה שאני אענה לך על זה",
"סתם רוצה לדעת אם זה הפעם הראשונה שלך"
אני נבהלת. הוא מכריח אותי? הוא מציע לי?
מה הוא עושה לעזאזל, "אנחנו לא עו.."
הוא קטע אותי "אנחנו כן. לא כל כך שאלתי אותך."
אני מתחילה לבכות, אני מנסה לצאת מהחדר, הוא נעמד מולי, הוא ענק, "זוז מפה" אני אומרת והוא צוחק, "ככה את מתכוונת לצאת?" הוא צחק.
שיט לא שמתי לב שאני חצי עירומה מרוב לחץ.
"די בבקשה תעזוב אותי!", הוא עוד פעם צוחק.
"תפסיק לצחוק!", "אבל זה מצחיק", מה מצחיק אותך בדיוק?!", "מצחיק שאת חושבת שאת יכולה לצאת מפה." הוא עונה לי. זהו. זה אבוד.
אני הולכת להאנס עכשיו? או שאולי הוא ישחרר אותי? "מה אתה מתכוון לעשות?" אני שואלת בבכי, "תרגעי זה לא יקח הרבה זמן", "בבקשה תעזוב אותי" אני מתחננת. "עוד מילה אחת ואני אדאג שזה יכאב." אני השתתקתי. אין לי מה להמשיך. הוא הולך לעשות בי מה שהוא רוצה. אין לי דרך לעצור את זה. שיט. העניים שלי עוד שניה נסגרות,הוא לקח אותי למיטה והוריד את החזייה שלי, "וואו לא ציפיתי לזה", אני לא עונה, אני קפואה, לא מצליחה לזוז. הוא מנשק אותי. בצוואר.
הוא יורד ומגיע לי לחזה. אני ממש לא נהנת. הוא נשך את אחת מהפטמות שלי, "אייי" אני צועקת "תעזוב אותי דיי", "שקט" הוא אומר לי. אין לי מה להגיד. הוא יורד לי לבטן ומגיע לפות, הוא מוריד לי את התחתון ומתחיל להכניס לי אצבע אחת. זו פעם ראשונה שלי. "תפסיק בבקשה!"אני זועקת. בתור תגובה הוא מכניס לי שתי אצבעות חזק וכואב.
"אחחח די תפסיק" אני אומרת בבכי, הוא עושה את זה שוב. אני מנסה לא לצרוח. "את ממש צרה".
מה אני אמורה להגיב לזה. "את בטח בתולה".
אני לא עונה. הוא מוריד את הבוקסר שלו.
אני לא מסתכלת. אני עוצמת עניים. מנסה לשכוח. מנסה לא להתייחס ולחכות שיגמר. הוא מתחיל להכניס בקצב נמוך. זה כואב לי. אני גונחת גניחה קלה. "בבקשה תפסיק זה כואב לי", "סתמי אני אפסיק כשאני ארצה", אני מגמגמת בבכי,
אני נאנסת. זה לא קורה לי. בבקשה שלא. למה. למה זה קורה.שמישהו יבוא להציל אותי בבקשה.
הוא מפסיק. זהו זה נגמר. נגמר. נגמר. זהו.
אני מסתכלת על המיטה, הכל דם, "מה את נבהלת תירגעי", אממ כן אני ממש לא אמורה להבהל כשמישהו שאני לא מכירה אנס אותי. "את יכולה להתלבש וללכת", "זהו? ככה אתה משאיר אותי?"
"מה את רוצה שאני יעשה? יביא לך חיבוק ונשיקה?" הוא אומר.
אני שותקת שמה את השמלה שלי ויוצאת.
עדיין בהלם שזה קרה הרגע. לא מעכלת.
אני הולכת בוכה לשרותים.
נתקלת בבלייק. אני צורחת. נבהלתי.
"את קצת בשירותי הבנים" הוא אומר לי.
אני ממשיכה ללכת לתוך שרותי הבנים, כי שרותי הבנות בצד השני של האולם,אני ניגשת לכיור.
מרגישה את בלייק מסתכל עלי. שוטפת את הפנים שלי, "מה קרה" הוא שואל בלי להתעניין יותר מידי,
"כל..ו..ם" אני עונה בגמגום, "ועכשיו באמת?"
"כ..לו..ם" אני עונה עוד פעם.
אני יוצאת מהשירותים ומשאירה אותו שם, מבולבל. אני יורדת במדרגות ומוצאת את קים "קי..ם אנחנו חיי..בות ללכ..ת" אני אומרת לה.
"מה קרה? למה את בוכה?" היא שואלת.
"אני אסב..יר ל..ך בדר..ך" אני מגמגמת,
היא לוקחת אותי לרכב, היא שיכורה, זה מסוכן לה לנהוג, אבל ברגע זה לא אכפת לי. אני רוצה הביתה.
YOU ARE READING
My Boy.
Romanceהוא עבר אליה לכיתה. הילד הרע. הסטוציונר. הוא לא שם עליה בהתחלה. עד שהוא נזכר, היא תפסה מישהו. מישהו שקרוב אל ליבו. הם היו ביחד? או שהיא תעדיף את האחר?