Merhaba canımın içleri!
Burada mıyız?
Biliyorsunuz, bunlar son bölümlerimiz. O yüzden son kez oylarınızı, yorumlarınızı bırakırsanız çok sevinirim.
🥹
56. ❝AFFET.❞Yüzümde bir silah olmasına rağmen, o an hakkında korktuğum son kişi kendimdim.
Derya'nın takıntılı, saplantılı bir adam olduğunu arabamın arka koltuğunda belirip kafama silah tuttuğu o akşam anlamıştım. Bugün yine bana silah tutuyordu, fakat bu kez o günün aksine korkuyordum. Ölemezdim, kızım vardı. Bir sebepten daha ölemezdim, kızları korumalıydım. Karina'm ve Nil'e hiçbir şey hissettirmem gerektiği için, Derya'nın gözlerine bakarak tüm kontrolü elimde tutmaya çalışıyordum.
Onu öldürmeyi istememe rağmen en sakin sesimle, "Neden bunu yaptın?" dedim. "Utku'yu mu kaçırdın? Derdin ne senin? Ne ara geldin İtalya'dan?"
Beni duysa da anlamadığı gözlerinden okunuyordu. Eli hâlâ saçlarımı çekiyordu, silahı tutan diğer eliyse titriyordu. "Nalan'ın aklını karıştırdınız," dedi kinli şekilde. Zaten onu görür görmez sebebinin bu olduğunu anlamıştım. "Sizin yüzünüzden benden boşanmaya kalkıştı! Sonra da buraya geldi, güya kızını görecekmiş..." gözlerini yumup açtı. "O avukatı sen ayarladın değil mi? Neden yaptın bunu, neden! Benden ayrıldığında yine Deren'e dönecek, görmüyor musun?"
Kalçamın üzerinde hafifçe geriye kaydım ve Utku'ya bir daha göz attım. Çocuğu dövmüştü geri zekâlı. "Deren benimle evli, Nalan Deren için değil, Nil için senden ayrılacak," dedim her kelimenin üstüne bastırarak. "Artık Nil'e kötü davrandığından o da emin oldu, bu yüzden seninle olmak istemi..."
"Kızını kaçırmana rağmen Deren seninle oluyor ama!"
Yüzüme çarptığı gerçekten etkilenmemiş gibi yaptım. Elbette böyle bir hata sıklıkla karşıma çıkacaktı. "Ben kötü bir şey yaptım ama şimdi bile Nil için canımı veririm, Deren bunu biliyor. Sen ise Nil'den nefret ediyorsun, Nalan bunu bilerek sana nasıl tahammül etsin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİREN
Misteri / ThrillerGardiyan beni ters kelepçe yapmak üzereyken bir daha ileriye fırladım ve kafam Deren'in göğsüne denk geldiğinde, onu omuzlarından sertçe arkaya ittim. Yumruklarımı göğsüne doğru vurup tekmelerken saçlarım sürekli yüzüme düşüp duruyordu. Deren hâlâ a...