Yine benn
Nasılsınız iyi misinizz??
Hadi bakalııımm
Başlayalımm<33
Ege gözlerini açtığında krem rengi tavan ile karşılaştı.
Yatakta oturur pozisyona gelip minik ellerini yumruk yaparak gözlerini ovuşturdu.
Görüşü şimdi netleşmişti.Yatağından dikkatle inip sağa sola sallanarak odanın kapısına adımlamaya başladı. Vardığında kapı kolunu aşağı çekerek açtı.
Hemen karşıdaki, ışığı yanan odaya adımladı.
Uyku mahmurluğuyla kapıyı biraz aralayıp içeriye girdi.Arda duyduğu sesle kafasını kaldırdı ve Ege'yi gördü.
Olduğu yerden ayaklanıp oğlunun yanına geldi ve Ege'yi kucakladı."Oğlum?? Uyanmışsın bir tanem??"
Ege kafasını babasının omzuna yaslamadan hemen önce hem kafasını minikçe salladı hem de ağzının içinde bir "hm hm" sesi çıkardı.
"Daha erken ama babacığım uyuyalım mı seninle,hm??"
Arda oğlunun uykusunun, gece ile birleşeceğini düşündüğünden şaşırmıştı uyanmasına.
"Seninle olacaksa olur."
Arda güldü oğlunun cevabına.
"Hadi gel babacığım. Yatalım birlikte."
Arda oğlunun sırtını yukarı aşağı sıvazlarken mırıldandı.
Ege'nin hala uykusu olduğunun farkındaydı. Dağılmamalıydı.Ege'nin odasını es geçip kendi odasına vardı. Kapı açık olduğundan hiç uğraşmadan ilk oğlunu yatırdı. Daha sonra üstünü örttüğü yorganın ucunu bırakmadan kendi bedenini de yorganın altına sokup Ege'nin yanına yattı.
Gündüz uykuları geri geliyordu Ege'nin.
Arda için ise hiç sorun değildi. Henüz küçüktü.Ege, Arda'nın yatırdığı yerden mırıldanarak babasına taraf döndü ve göğsüne sokuldu.
Arda'nın ise bu hareketle, yüzünde engelleyemediği gülümsemesi yine ortaya çıkmıştı bile.
--------------------------------
Ege uyandığı zaman ilk babasının yüzünü gördü.
Ama babası henüz uyuyordu fakat uyanmalıydı."Ba-ba!!"
Dedi iki heceyi de uzatarak.
Arda ise anında gözlerini açarak oğlunun gözlerine baktı.
"Efendim oğlum."
"Hadi kalk. Okula!"
Arda bir gülüş verdi oğluna.
"Bebeğim daha konuşmadık ki biliyorsun ya,hm??"
"Ama baba!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EGE İLE BABA
Fiksi UmumEge ile babasının bir günlük(değil) maceralarına ve ev hallerine tanıklık edelimm. 🌸Galiba oneshot olacakk.(Olmadı) 🌸Cinsellik içermez. (Çünkü utanıyorum) 👻HAZIRSAN BAŞLAYALIMM!!!👻 Kapak Cr->> @daiisy_x BAŞARILAR💕💃 -🏅#cute => 4. -🏅#deneme =>...