6.Dans

7 2 0
                                    

Yoongi/

Aldığım haberle bara doğru sürüyordum miniğimi göreceğim için heyecanlıydım.

Beni görünce şaşırır mıydı? Korkar mıydı? Bir gün düşünmekten akıl sağlığımı kaybedeceğimden şüphe duyuyordum. Zaafım haline gelmişti ancak bundan haberi bile yoktu.

Bara vardığımda miniğimi arıyordu gözlerim, yanımdan gelen sesle kafamı o tarafa çevirdim. "Hoşgeldiniz Bay Min masanız hazır buyurun lütfen" hafifçe başımı sallayıp gösterdiği yöne ilerledim içerisi o kadar da kalabalık değildi bana göre, votka sipariş edip yerime kuruldum. Jeongin yanımda bitmişti tek bakışımla ne demek istediğimi anlamış olmalı ki sağda ki bar masasını göstermişti.

Bütün güzelliği ile oradaydı işte , dakikalarca onu izledim arkadaşlarıyla ne konuştukları  duyulmuyordu ama kahkahalardan komik bir şey olduğu kesindi. Daha fazla beklemek istemiyordum şarkıyı değiştirmelerini söyleyip meleğime ilerleyip elimi uzattım "Bu dansı bana lütfeder misiniz?" 

Bardaki herkes gibi o da şok olmuş şekilde yüzüme bakıyordu bar kesinlikle bu şekilde çift dansı edilen bir yer değildi ama ben Min Yoongi  değil miydim ne istersem alırdım. Ağzını açıyor konuşacak gibi oluyor sonra tekrar kapatıyordu yüzü kızarmıştı sevimliydi. "Neden olmasın." Gülümseyip uzattığım elimi tuttu. Bir an öldüğümü sanmıştım hafifçe kolumu cimcikledim evet yaşıyordum.

Aslında elini kaldırıp hafifçe bir öpücük kondurma planım vardı ama rahatsız olabileceğini düşünüp yapmadım.  barın ortasına doğru ilerliyorduk arkadaşları dikkatle bizi izliyor sonraki hareketimi bekliyor gibiydiler. Herkes dans etmemiz için barın ortasını boş bırakmıştı.

Ortada durduk müzik başladı ellerimi beline yerleştirdim o ise kollarını çoktan boynuma dolamıştı bile yavaşça dans ediyor adımlarımı takip ediyordu müzik canlanmış bir kaç kişi bize eşlik etmeye başlamıştı. Elini tutup onu döndürdüm görüp görebileceğiniz en güzel kahkahayı bahşetti bana ardından kulağıma eğilip fısıldadı " Bir mafya olarak bunu yapman pek etik değil ha" sırıttım demek ki bir şeyleri anlamıştı "Ne yani mafyayım diye insanlarla dans edemez miyim?"

Bir anda yüzü düştü neden olduğunu anlamasam da sonradan fark ettim benim için sıradan biri olduğunu düşünmüştü. "Hayatımda dansa kaldırdığım tek kişisin asma yüzünü " kıpkırmızı oldu yine of o yanakları ısırmak istiyordum çok fazla hem de "Sevindim" dedi zar zor kekelememeye çalışıyordu. Gözlerine baktım toprak rengi gözlerine gömülmek istediğimi söylesem kalp krizi geçirir miydi ? Bence geçirirdi benden artık korkmadığını düşünüyordum umarım öyledir.

Jimin/
Bara geleli çok olmamıştı hala ortalıkta yoktu onu neden arıyordum bilmiyordum, saçmaydı. Ona karşı hislerim olmamalıydı yoktu değil mi nedense şuan burda olmasını onu görmeyi çok istiyordum.

Etrafı izlemeyi bırakıp içkimi yudumladım tae kuzeni namjoonun yaptığı saraklılıkları anlatıp kahkaha atıyordu bizde ona katıldık cidden eğleniyordum Yoongiyi çoktan unutmuştum.

Jungkook lavaboya gitmek için kalktığında yıllarca dalga geçeceğimiz bir şey oldu eli içki dolu garson jk'ye çarptı ve her yer içki oldu jungkook dahil ,
Garson özür dilemek yerine eziklemeye çalışınca jk garsona yumruk attı ve büyük bi kavganın fitilini ateşledi.

Ayırmaya  çalışsakta nafileydi ama bırakırsak garson tanınmaz hale gelirdi bunu ikimizde biliyorduk en sonunda etraf sakinlemişti jungkook üzerini temizledi.

Eğlencemize devam ettik garsonu bir daha ortalarda görmedim zaten tek fark ettiğim müziğin değişmeye başlamasıydı bana doğru gelen Yoongi rüya mıydı yoksa gerçek mi emin olamıyordum. Yaklaştı yaklaştı ve elini bana uzatıp konuştu "Bu dansı bana lütfeder misiniz?"

Kalbimin durduğunu hissettim kan yanaklarıma çekilmişti anlık bir cesaretle "Neden olmasın" dedim
Kahkaha ve ufak sohbetlerle dans ettik bulutların üstünde gibiydim gözlerime değil sanki ruhumun derinliklerine bakıyor gibiydi. Yakından daha karizmatik olduğu kesindi gözlerimi ondan almak oldukça zordu.







Yeni bölüm geldi yeni bir yazım stili deniyom nasıl beğendiğiniz mi kısa farkındayım ama sınavlar yaklaşıyor bildiğiniz üsere noğlar küsmeyin öptüm sizi çok oy ve yorum PLS
💋💗🌝🤭😽

Moun amour / YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin