17. Bölüm

1.6K 68 0
                                    

Dışardan gelen at nalı seslerini duyunca şaşırdı bugün misafir yada herhangi birini beklemiyordu kocası da anca akşama gelirdi her gün olduğu gibi eğitim alanında askerleri ile birlikteydi

Oturduğu yerden kalkıp kapıyı açtı ve dışarı çıktı
Karşısında Aybükeyi görmeyi beklemiyordu

"Senin burada ne işin var benim için gelmezsin çünkü"

"Senin için gelmedim komutan için geldim zaten yani benim olan için "

"Ne saçmalıyorsun sen ne demek komutanı almaya gelmek o benim kocam"

"Ona benim sözümü vermişlerdi senin değil benim yerimi alıp onunla sen evlendin"

"Ben böyle birşey istemedim bana fikrimi bile sormadan komutanın önüne attınız artık kocamı seviyorum ve onu bırakmaya hiç niyetim yok"

"Bu komutanı görmeden önceydi bu kadar yakışıklı olduğunu bilseydim onu kesinlikle sana bırakmazdım geç olsun güç olmasın bizim şatoya gelince bana olan bakışlarını gördün beğendiği belliydi senden çok daha güzelim"

Zarina önünde ki kıza tiksinerek baktı bu nasıl bir insandı
Evli parklı adamı etkilemeye çalışıyordu
Hemde kendi ablasının kocasını
Elini kaldırıp kardeşinin yüzüne tokat attı

"Burdan defolup gideceksin ve kocamdan uzak duracaksın seni terbiyesiz ahlaksız"

Aybüke yanağını tuttu sinirle

"Sen bana ne zamandan beri emir veriyorsun geçmişi ne çabuk unuttun"

"Ben geçmişi unutmadım burada kocamla mutluyum ve sen nasıl geldiysen o şekilde defolup gideceksin"

"Sen bana emir veremezsin ayrıca kocan ona yalan söylediğini bilse sence seni saklar mıydı sanıyorsun"

"Ben ona yalan söylemedim siz söylediniz"

"Fark eden birşey yok sonuçta ortada koca bir yalan var değil mi ve bunu komutan öğrenirse ne olur tabiki seni bırakır"

"Ona hiç birşey söylemeyeceksin geldiğin gibi git"

"Gitmeyeceğim komutana bir suçum olmadığını anlatana kadar hiç bir yere gitmeye niyetim yok bana alışsan iyi edersin"

"Sen ne kadar aşağılık birisin bana yapmadığınız zulüm kalmadı şimdide kocamı elimden almaya çalışıyorsun"

"Çok konuşuyorsun bana bir oda hazırlattır uzak yoldan geldim çok yorgunum" diyerek içeriye girdi

Zarina'nın kalbi sızladı ya gerçekten komutan onu bırakıp kardeşini seçerse ne yapar nereye giderdi

Herşeyi olduğu gibi gören ve duyan biri vardı
Adilet

Zarina adileti kapıda görünce koşarak ona sarıldı şu anda akıl alacağı birine çok ihtiyacı vardı 6 aylık evliydi 6 ay boyunca en büyük destekçisi açık ara adiletti...

Zalim Komutan +18 (Tarihi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin