27

10 2 0
                                    



"Ve sen hiç bir tepki vermeyip öylece durdun mu"

Okuldan çıkmıştık ve eve doğru yürüyorduk. Jimin ve Yoongi arkamızdan gelirken Jin,Namjoon ve ben yan yana adımlıyorduk.

"Olum gerçekten yemek sonrası sigaramı yapıyordum o sıra o kadar keyifliydim ki bir anda dudağıma yapışınca ne yapacağımı bilemedim."

Namjoon salak salak sorular sormaya devam ederken önünden geçtiğimiz bir parkta kalabalık bir grup gördüm.

"Bi baksanıza kavgamı var acaba?"

Biz durunca Yoongi ve Jimin'de hızlanarak yanımıza gelmiş olmalılar ki ne olduğunu sormuşlardı.

"Kavga var gibi baksanıza bağırışlar var."

Seokjin'i onaylayıp parka biraz daha yakınlaştım. Bizimkilerde peşimden gelmişti. Gözlerimi kısıp etrafa göz gezdirince tanıdık simalar gördüm.

"Bizim okuldan çocuklar var gidip baksak mı acaba çok merak ettim."

"Bir turda biz dayak yiyelim dimi amına kodumun malı."

Jimin'in dediği şey üzerine omzumun üstünden kötü kötü bakınca hemen Yoongi'nin arkasına saklanmıştı.

"Jimin oraya gelirsem seni saçlarından tutar kalabalığın ortasına götürür herkesin önünde sikerim."

"Ulan mal mal konuşacağınıza çekirdek getirinde kavgayı izleyelim."

Namjoon konuşunca kafamı ona çevirmiştim fakat çevirir çevirmez götüme yediğim tekme bir olmuştu. Bu yoonginin tekmesiydi bir tek o deliği tam tutturuyordu şerefsiz.

"Yoongi üçe kadar sayıyorum kardeşim üç dediğimde kaybolmuş olmazsan çok iyi porno çıkacak ortaya."

Namjoon kolumdan tuttuğu gibi beni kendi tarafına çekmişti. Yoongi ise bana öpücük atarak Jimin'i kolunun altına almış ve kavgayı izlemeye geri dönmüştü. Onla beraber bende kavgayı izlemeye başladım.

"Ya gidip bakalım mı? Aşırı merak ettim ben."

Jimine kafa sallayıp bizimkilerin onaylayan mırıltılarıyla kalabalığa doğru adımladım.
Biraz ilerledikten sonra etrafı çevrelenmiş kavgayı göremediğim için bizimkilere baktım.

"Bi sikim gözükmüyor ya biri beni omzuna alsın çok merak ettim."

Bizimkilere döndüğümde dediğim şeyi hiç siklememiş bir şekilde çekirdek yediklerini gördüm.

"Siz şakamısınız amına koyayım çekirdeği nerden buldunuz."

"Valla kanka benim çantamda hep bulunur. Böyle günler için lazım oluyor malum okul okul değil kerane."

Jimin'in dediği şeye bu çocuk mal dermişçesine kafa sallayıp önüme döndüm. Kavgayı görememek çok sinirimi bozmuştu ve seslerden anladığım kadarıyla her geçen saniye kavga dahada büyüyordu.

Biraz daha ilerledim ve izin isteyerek kalabalığı yararak en öne geçtiğim için sevinecektim ki gördüğüm görüntüyle gözlerim büyüdü.

Tam olarak şuan Taehyung altına Yeonjun'u almış yumrukluyordu. Hoseok Taehyung'u çekmeye çalışıyor bağırıyordu. Etrafta tezahürat sesleri artarken ne yapacağımı bilemez bir şekilde sadece Taehyung'un ismini sayıklayabildim.

Kalabalığı yararak yanıma gülerek gelen Jimin başını kavgaya çevirince büyük bir iç çekmişti.

"Jeon bu seni sabah öpen herif değilmi?"

"Ta kendisi ve üstündekide Taehyung değil mi ben yanlış görmüyorum yani? Bak Jimin ben üçe kadar sayıcam gözümü açtığımda kaybolucak dimi ben yanlış görüyorum bence."

"Jeon salak mısın salak ayağınamı yatıyorsun bilmiyorum ama senin ki şu an adam dövüyor adamm şu gözünü açta manzarayı izle HEYTTT BE ENİŞTEM BENİM."

Jimin'in yükselttiği sesiyle bir kaç bakış bize dönerken hoseok'la göz göze geldim. Beni gördüğüne sevinmiş gibi Taehyung'u çekiştirmeyi bırakıp koşarak benim yanıma geldi.

" Jeongguk şükürler olsun seni gördüğüme bu kadar sevineceğimi hiç düşünmezdim. Yalvarırım bir şey yap herkes videoya çekiyor Taehyung okuldan atılabilir, beni dinlemiyor gözü döndü sen gidip konuş bir şey yap Yeonjun'u öldürecek baksana çocuğun yüzünü dağıttı"

Hoseok'un hızlı hızlı konuşmasıyla gözlerimi Yeonjun'a çevirdim. Gerçekten heryeri kan içindeydi ve yüzü tanınmaz hale gelmişti. Midemin çalkalandığını hissettim. Gördüğüm görüntüyle arkamı dönüp kaçıp gitmek istesemde Taehyung'u birinin durdurması gerekiyordu ve kimse cesaret edemiyor gibiydi.

Hoseok'a kafa sallayıp yavaş adımlarla Taehyung'un yanına ilerledim. Elimi yavaşça uzatıp Taehyung'un kolunu tuttum.

"Taehyung?"

Kafasını bir saniyeliğine bana çevirmiş ve tutuğum koluyla beni sertçe ittirmişti. Gerileyerek popomun üstüne düşünce yüzümü buruşturdum. Biraz sert düşmüştüm. Bizimkilerde kalabalığı aşmış olacak ki yanıma gelip beni kaldırmışlardı.

"Jungkook bence gidelim hiç bulaşma sanada bir şey olmasından korkuyoruz."

Namjoon'un sadece kendi aramızda kullandığımız lakabımı söylediğini duyunca ortamı yumuşatmaya çalıştığını anladım, şu an herkes aşırı gergindi ve kimse Taehyung'un yanına yaklaşamıyordu.

"Hayır Taehyung'u almadan buradan gitmeyeceğim."

Kararlı lafımla kolumu namjoon'un elinden kurtarıp sert adımlarla Taehyung'un yanına vardım. Yeonjun çoktan bayılmıştı. Ölmüş olmasının verdiği gerginlikle sert bir nefes çekip tüm gücümle Taehyung'a bağırdım.

Saniyesinde durup kafasını bana çevirmişti. Bir süre bana baktıktan sonra önüne dönüp kanlı ellerine baktı. Yavaşça ayağa kalktıktan sonra tam ilerleyecekken dönüp Yeonjun'un bacağına sert bir tekme attı ve gür sesi kulaklarıma ilişti.

"Benim olana dokunulursa o lavuğu öldürürüm herkes böyle bilsin."


hhhrrr hasin taehyung

Smoke  -taekook-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin